آرش عباسی از ابتدای هفته جاری ، همزمان دو نمایش را در دو سالن و به دو زبان فارسی و ایتالیایی اجرا می کنند.

 

سایت خبری تئاتر: از شنبه 7 شهریور ماه نمایش " La Signora" ( خانم) نوشته و کار آرش عباسی در خانه موزه استاد انتظامی با بازی صنم نادری به صحنه می رود. این نمایش که به زبان ایتالیایی و برای علاقه مندان به این زبان اجرا می شود داستان زنی است که قصد دارد با بچه ای که در شکم دارد سفری را آغاز کند اما موانعی بر سر راهش وجود دارد.

نمایش La Signora تنها سه شب بر صحنه می ماند و علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی :  www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

همچنین از روز دوشنبه 9 شهریور ماه نمایش "زیرزمین" کار دیگری از گروه نمایش موج با نویسندگی  ، طراحی و کارگردانی آرش عباسی در تماشاخانه باران به صحنه می رود.

زیرزمین  تاکنون توسط بیش از بیست کارگردان مختلف در سراسر ایران کارگردانی شده اما این اولین بار است که توسط نویسنده اش کارگردانی می شود. الهام شعبانی و بهنام شرفی بازیگران نمایش زیرزمین هستند و علی ضیایی (دستیار کارگردان) ،شیما لطیفی (منشی صحنه) ، مریم آهنگر (مدیر صحنه)، مهدی آشنا (عکاس) ، مینو میرشاه ولد (گرافیست)، حامد شفیعی مسولیت سایت این نمایش را برعهده دارند.

این نمایش از دوشنبه 9 تا جمعه 13 شهریورماه ساعت 17 در تماشاخانه باران به صحنه می رود و پیش فروش اینترنتی بلیط آن در سایت تیوال به نشانی: www.tiwall.com  آغاز شده است.

 

اخبار مرتبط:

«حکمِ مرگ به سبکِ ارمنی‌ها» در تئاتر شهر خوانش می‌شود

اجرای «مده آ» در تماشاخانه موج نو

«زیرزمین» در باران اجرا می‌شود

ارتفاع تالار مولوی افزایش یافت

کارگاه بازیگری حسن معجونی برگزار می‌شود

پیام شفیعی به جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی

سالن تازه تاسیس «هما» پلمپ شد

«قلعه انسانات» دو زبانه اجرا می‌شود

افتتاح یک سالن با اجرای نمایش «چشم بر هم زدن»

هادی مرزبان در تدارک یک نمایشنامه‌ی اجرا نشده

زمان اجرای نمایش داریوش مهرجویی مشخص شد

پرتال فروش بلیت تئاتر راه‌اندازی می‌شود

کاریکاتور / هدیه روز خبرنگار