بیست و سومین نشست از فصل نوین برنامه‌های دوشنبه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر 93 آغاز شده است، به نقد و بررسی نمایش «به خاطر ده دلار» به نویسندگی حمید رضا نعیمی و به کارگردانی سعید داخ اختصاص دارد.

 

سایت خبری تئاتر: جلسه نقد و بررسی نمایش «به خاطر ده دلار» کاری از سعید داخ با حضور مهرداد ابروان و سعید محبی - اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر ایران - دوشنبه 9 شهریورماه پس از اجرای نمایش برگزار می‌شود.

در نمایش «به خاطر ده دلار» بازیگرانی همچون علیرضا عسگری، زهره رمضانی، مهیار خانی، مرضیه بنی علی، فرهود حاجبی، مهسا کاهه، احمد نیکپور، ندا فرج‌پور و کورش کوشان‌فر بازی می‌کنند. این نمایش هر روز ساعت 19:30 در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

کانون ملی منتقدان تئاتر در نظر دارد با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با برنامه‌ریزی دقیق، در قالب برنامه دوشنبه‌های نقد تئاتر هر هفته و با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش‌ها به نقد و بررسی یکی از نمایش‌های روی صحنه بپردازد.

کانون در این زمینه تاکنون موفق شده بیست و دو جلسه نقد حضوری تئاتر را در شهر تهران برگزار کند.

نشست نقد و بررسی نمایش «به خاطر ده دلار» پس از اجرای نمایش و با حضور مهرداد ابروان و سعید محبی انجام می‌شود. ورود به این نشست برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

 

اخبار مرتبط:

«حکمِ مرگ به سبکِ ارمنی‌ها» در تئاتر شهر خوانش می‌شود

اجرای «مده آ» در تماشاخانه موج نو

«زیرزمین» در باران اجرا می‌شود

ارتفاع تالار مولوی افزایش یافت

کارگاه بازیگری حسن معجونی برگزار می‌شود

پیام شفیعی به جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی

سالن تازه تاسیس «هما» پلمپ شد

«قلعه انسانات» دو زبانه اجرا می‌شود

افتتاح یک سالن با اجرای نمایش «چشم بر هم زدن»

هادی مرزبان در تدارک یک نمایشنامه‌ی اجرا نشده

زمان اجرای نمایش داریوش مهرجویی مشخص شد

پرتال فروش بلیت تئاتر راه‌اندازی می‌شود

کاریکاتور / هدیه روز خبرنگار