محل برگزاری مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از محوطه تالار وحدت به سالن اصلی تئاتر شهر انتقال یافت.

 

سایت خبری تئاتر: کیوان نخعی مدیر روابط عمومی هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی درباره دلایل تغییر مکان محل اختتامیه جشنواره گفت: قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره آیینی و سنتی ساعت ۲۰:۳۰ امروز سه شنبه ۱۰ شهریور ماه در محوطه باز تالار وحدت برگزار شود اما به دلیل تغییرات جوی و گرد و غبار و بارانی که ممکن است وجود داشته باشد علی رغم میل باطنی محل مراسم را به سالن اصلی تئاتر شهر منتقل کردیم.

وی درباره برگزار نشدن برخی برنامه ها با دلیل انتقال مراسم از محوطه باز به سالنی سرپوشیده، بیان کرد: برنامه های بسیاری برای این مراسم تدارک دیده شده بود که متاسفانه برخی از آنها به دلیل این جابجایی امکان اجرا ندارند اما در فضای باز تئاتر شهر خیمه شب بازی و نمایش های محیطی برگزار می شود و بقیه برنامه ها به سالن اصلی انتقال خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در پایان درباره مدت زمان مراسم اختتامیه توضیح داد: از قبل از ساعت ۲۰:۳۰ برنامه های مختلفی در فضای باز تئاتر شهر اجرا می شوند اما مراسم اصلی اختتامیه راس ساعت در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز می شود و تا ۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به ریاست علی نصیریان و دبیری داود فتحعلی بیگی از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری مراسم رونمایی از آثار معاصر ارمنی

فراخوان انتشار آثار مربوط به حوزه‌ هنرهای نمایشی

ساختمان قدیمی اداره تئاتر تخریب می‌شود

برنامه‌های تئاتر شهر در شهریور ماه

از سه کتاب در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی رونمایی شد

«شب بخیر جناب کنت» با حضور عطاءالله کوپال افتتاح شد

افتتاح نمایش «وانیک» توسط مشایخی و راد

اعتراض یه کارگردان به نحوه برگزاری جشنواره آیینی و سنتی

شفیعی: برنامه‌ریزی اجرایی تئاتر، هیچ‌گاه با دولت‌ها نیست

نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند

قدیمی‌ترین نسخه خطی تعزیه ایران در تئاتر شهر رونمایی شد

آغاز پیش فروش بلیت‌ نمایش «وانیک»

آثار تماشاخانه موج‌ نو ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌شود

«دریچه» به تماشاخانه فانوش خواهد رفت

کوروش نریمانی «هیپوفیز» را به تالار شمس می‌برد