نمایش«آتن-مسکو»به کارگردانی اشکان تفنگ سازانبا حضور بهاره رهنما در تئاتر باران افتتاح شد.

 

 

به گزارش سایت خبری تئاتر از روابط عمومی گروه: مراسم افتتاح نمایش «آتن-مسکو» به کارگردانی اشکان تفنگ سازان با حضور بهاره رهنما در تئاتر باران انجام شد.

بهاره رهنما در این مراسم ابراز امیدواری کرد جوانان تئاتر از کوچک ترین فرصت و موقعیتی برای ارائه توانایی هایشان و تزریق هوای تازه به هنر نمایش کشور بهره ببرند. وی در همین زمینه افزود:خوشحالم که مدیریت تئاتر باران در کنار توجه به تئاتر خصوصی و مستقل از جوانان تئاتر نیز حمایت کرده و امکان اجرای نمایش ها را به آنان می دهد تا چهره های جوان در کنار ستاره های تئاتر امکان حضور در فضای حرفه ای را تجربه کنند.

این هنرمند با ابزار خرسندی از حضور در افتتاحیه این نمایش گفت: خوشحالم که نمایش یک کارگردان جوان را افتتاح می کنم نمایشی که با حضور سه بازیگر زن که دوستشان دارم در این مجموعه روی صحنه می رود.

وی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی سالن‌های خصوصی گفت: با توجه به شرایط فعلی تئاتر باید از برپاکنندگان تماشاخانه تیاتر باران که دوستان نازنین من هستند و چنین فضایی را صرفا برای فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کرده‌اند قدردانی کرد.

اشکان تفنگ سازان، کارگردان نمایش «آتن-مسکو» نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تماشاگران به‌خاطر حضور در تئاتر باران گفت: امشب به دیدن نمایشی آمده‌اید که مدت‌ زیادی است از دغدغه‌های فرهنگی گروه محسوب می‌شود و  این بار پدیده و معضلی فرهنگی همچون مسئله مهاجرت و تنهايي آدم‌ها  را از منظر کمیک می‌نگرد.

لازم به ذکرست که نمایش «آتن-مسکو» هر روز ساعت17» با حضورصحرا فتحی،سوگل قلاتیان و حوریه میرمحمدی اشهریور سال جاری در تئاتر باران به صحنه می‌رود.

 سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دراماتورژ:  مشاور کارگردان: مهدی کوشکی،دستیار کارگردان: عرفان زمانی، تینا واعظی،منشی صحنه: مهشاد مجد،طراح لباس: زهره کاظمی،طراح گریم: آتنا نعمتیان،عکاس، طراح پوستر و بروشور: رز ارغوان آذر،مدیر صحنه: اردشیر کتا و مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی

 

 

 

اخبار مرتبط:

برگزاری کارگاه تئاتر در مدرسه تئاتر سه نقطه

یادداشت حسین کیانی برای «مضحکه شبیه قتل»

آخرین وضعیت افتتاح تئاتر صبا و خاوران

آغاز اجرای نمایش «پشت سرتو نگاه نکن»

اجرای «کالیگولا» تمدید شد

نخستین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر برگزار می‌شود

اجرای نمایش «غروب روزهای اول پاییز» در حوزه هنری

«مرده‌های بی‌کفن و دفن» نقد می‌شود

تورج اصلانی تیزر «مجلس انتقام‌جویی هملت» را می‌سازد

سیامک صفری به فیلم فرزاد مؤتمن پیوست

«مجلس انتقام‌جویی هملت» به صحنه می‌رود

اجرای نمایش خمره در نیاوران

«ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در ایرانشهر

«نقل موسیقایی رستم و اشکبوس» در خانه نمایش افتتاح می‌شود

یادداشت منوچهر اکبرلو برای جشنواره تئاتر کودک همدان

گروه نمایش «پاپیون» به لهستان می‌رود