ارگاه بازیگری وحید رهبانی بازیگر و کارگردان تئاتر از چهارم مهر در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود که قرار است بازیگران فصل سوم نمایش «کابوسنامه» از میان برگزیدگان این کارگاه انتخاب شوند.

 

سایت خبری تئاتر: کارگاه بازیگری وحید رهبانی بازیگر و کارگردان تئاتر از چهارم مهر در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود. در همین راستا بازیگران فصل سوم نمایش «کابوسنامه» به کارگردانی رهبانی نیز با حضور برگزیدگان این کارگاه بازیگری تکمیل خواهند شد.

در پایان این دوره تعدادی از هنرجویان براساس عملکرد، توانمندی و ارزیابی حضور در این کارگاه، برای بازی در فصل سوم نمایش «کابوسنامه» انتخاب خواهند شد تا به همراه دیگر بازیگرانِ گروه «نقشینه»، فصل سوم نمایش «کابوسنامه» با عنوان «آگاهی بی موقع» را در تماشاخانه سه نقطه اجرا کنند. 

وحید رهبانی مدرس این کارگاه در این باره گفت: «کابوسنامه» نوع نوینی از هنر نمایشی است که در آن مخاطب، اجرا را با چشمان بسته و از طریق درگیری حواس چارگانه بویایی، چشایی، لامسه و شنوایی تجربه می کند. اجرای این نمایش به آن دسته از علاقه مندان به بازیگری توصیه می شود که به تازگی دوره آموزش بازیگری را به اتمام رسانده و در آغاز این مسیرِ دشوار قرار دارند.

وی افزود: «کابوسنامه» به دانش آموختگان بازیگری کمک خواهد کرد علاوه بر تمرینِ تمرکزِ، پرورش صدا و بدن، با تجربه کارِ گروهی، امکان رویارویی با بسیاری از ترس ها و تشویش های حاصل از حضور تماشاگر یا مواجهه با دوربین، کنار آمده و خود را برای تجربه های بزرگ تر و میدان های وسیع تر در این عرصه  آماده کنند.

وحید رهبانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشکده ملی تئاتر کانادا است و نمایش «کابوسنامه» حاصل بیش از ۱۸ سال تجربه حرفه ای و بین المللی این هنرمند است که در این کارگاه فشرده، این تجربیات را با هنرجویان به اشتراک می گذارد.

کارگاه بازیگری وحید رهبانی از چهارم مهر در دوازده جلسه چهار ساعته به مدت سه هفته، روزهای شنبه تا سه شنبه در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری کارگاه تئاتر در مدرسه تئاتر سه نقطه

یادداشت حسین کیانی برای «مضحکه شبیه قتل»

آخرین وضعیت افتتاح تئاتر صبا و خاوران

آغاز اجرای نمایش «پشت سرتو نگاه نکن»

اجرای «کالیگولا» تمدید شد

نخستین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر برگزار می‌شود

اجرای نمایش «غروب روزهای اول پاییز» در حوزه هنری

«مرده‌های بی‌کفن و دفن» نقد می‌شود

تورج اصلانی تیزر «مجلس انتقام‌جویی هملت» را می‌سازد

سیامک صفری به فیلم فرزاد مؤتمن پیوست

«مجلس انتقام‌جویی هملت» به صحنه می‌رود

اجرای نمایش خمره در نیاوران

«ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» در ایرانشهر

«نقل موسیقایی رستم و اشکبوس» در خانه نمایش افتتاح می‌شود

یادداشت منوچهر اکبرلو برای جشنواره تئاتر کودک همدان

گروه نمایش «پاپیون» به لهستان می‌رود