برنامه‌های نمایشی تالار مولوی برای اجرا در پاییز امسال تا آخر شهریورماه مشخص می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: امیرحسین حریری مدیر تالار مولوی درباره زمان بازگشایی این تالار و تعیین برنامه‌های نمایشی بیان کرد:‌ سالن در مهرماه افتتاح می‌شود و از آنجا که منتظر رسیدن یک سری تجهیزات برای نصب هستیم احتمالا این کار در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه گروهی در حال برنامه‌ریزی و تدارک برنامه ویژه برای افتتاح این تالار پس از پایان بازسازی هستند، گفت: فراخوانی برای اجرای نمایش در این تالار توسط شورای سیاست‌گذاری تدوین شده که مرتصد این هستیم هر چه سریع‌تر کارهای فنی سایت تالار تکمیل شود تا فراخوان را بارگذاری کنیم و بعد از آن دانشجویان و علاقه‌مندانی که تمایل به اجرا در تالار مولوی دارند، بتوانند از این طریق اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: فراخوانی که منتشر خواهد شد برای اجراهای سه ماهه آخر سال و شش ماهه سال 95 است. اجراهای ابتدایی این تالار پس از بازگشایی هم توسط شورای مرکزی انتخاب می‌شود که براساس سیاست‌های این مجموعه در حال بررسی موضوع هستیم و تا آخر شهریورماه تکلیف این اجراها نهایی می‌شود.

حریری همچنین اضافه کرد: در حال حاضر برنامه کارگاه‌های آموزشی تالار مولوی در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران آغاز شده که در دور اول کارگاه سیامک صفری به پایان رسید و از اواخر شهریور کارگاه‌هایی با سرپرستی مریم سعادت، اکبر عبدی و مرتضی حسنی ادامه پیدا می‌کند.

او گفت: کارگاه مربوط به اکبر عبدی از 30 شهریورماه در پنج جلسه چهار ساعته برگزار می‌شود.

مدیر تالار مولوی یادآورشد: این کارگاه‌ها با کمک انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران برگزار می‌شود و تلاش کرده‌ایم با نگاه حمایتی نسبت به شناسایی و جذب استعدادهایی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند در کلاس‌های خصوصی و آزاد شرکت کنند، اقدام کنیم. همچنین بیشترین کلاس‌ها ادامه خواهد داشت و در پایان هر دوره گواهی از طرف مرکز آموزش دانشگاه تهران داده می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

مشکل هنرمندان ایرانی از زبان رییس خانه تئا‌تر فرانکفورت

آغاز اجرای دو نمایش از یک کارگردان در تماشاخانه سه نقطه

چاپ سه عنوان کتاب به مناسبت چهارمین جشنواره تئاتر شهر

پیش فروش اینترنتی «مجلس انتقام جویی هملت» آغاز شد

پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی می‌شود

«همه‌تون منو میشناسین» در تماشاخانه فانوس در حال اجراست

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

ایوب آقاخانی: چمران من با همه فرق می‌کند

زهرا صبری «تا یک بشمار» را به فرانسه می‌برد

معرفی اجراهای شهریور و مهر نمایشخانه ایرانشهر

مرضیه برومند دبیر شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی شد

«کنار ستاره‌ها برمی‌گردم» در راه روسیه

کار بازسازی تئاترشهر به بازرسی کل کشور کشید

اعلام طرح های بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت

درباره­ نمایش مده­‌آ /جهان دوگانه­ مده‌­آ