نویسنده‌ی نمایش «تو با کدام باد می‌روی؟» با اشاره به آماده بودن این نمایش اظهار امیدواری کرد: با پیدا کردن سالن نمایش مناسب، این نمایش به صحنه برود.

 

سایت خبری تئاتر: جمال هاشمی نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به آماده بودن نمایش «تو با کدام باد می‌روی؟» گفت: ما برای اجرای این نمایش همچنان در ترافیک سالن‌های تئاتر هستیم.

او ادامه داد: تیرماه امسال این نمایش که موضوع آن مهاجرت است، از بین ۴۳۰ اثر جزو ۲۰ نمایش پذیرفته شده‌ی فستیوال «بلوار» قرار گرفت و ما توانستیم نمایش‌مان را در این فستیوال به صحنه ببریم.

هاشمی در توضیح بیشتر این فستیوال گفت: فستیوال «بلوار» سوئیس که موضوع اصلی‌اش مهاجرت است، فراخوانی می‌دهد تا نمایش‌هایی که در این موضوع ساخته شده‌اند در آن شرکت کنند. همچنین این نمایش یکی از هفت اثر نمایشی پذیرفته شده در فستیوال«بلوار» است که علاوه بر اجرا، موفق به دریافت جایزۀ نقدی این جشنواره شده‌ است.

نویسنده‌ی «تو با کدام باد می‌روی؟» در رابطه با استقبال انجام شده از این نمایش اضافه کرد: ما در آنجا بازخوردهای خوبی از کارمان گرفتیم که یکی از نشریات فرانسوی قسمتی از نمایشنامه‌مان را هم منتشر کرد.

او با گلایه‌مندی از پر بودن سالن‌های نمایش در ایران گفت: ما صحبت‌هایی برای اجرای این نمایش در ایران داشته‌ایم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و ما همچنان منتظر هستیم و امیدواریم که به ما توجه شود.

نمایش «تو با کدام باد می‌روی؟» به نویسندگی جمال هاشمی و کارگردانی کمال هاشمی است که شیوا فلاحی، کاظم سیاحی، محمد عباسی، حامد نجابت و سونیا سنجری در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین آرش مبرز طراح صدا و نوازنده‌ی موسیقی الکتریک، گلناز سرکارفرشی مدیر پروژه و نگار نعمتی طراح لباس این نمایش است.

 

اخبار مرتبط:

مهلت ارسال آثار به دومين سوگواره نمايشي «خمسه» تمديد شد

اجرای نمایش «خُمره» در فرهنگسرای نیاوران

تغییر در میزانسن‌های یک نمایش در پی آسیب‌دیدگی بازیگر

آیین رونمایی از وب‌گاه بانک نمایش‌نا‌مه برگزارمی‌شود

بهروز غریب‌پور برنامه‌های‌ جدید رپرتوآ تئاتر «آران» را تشریح کرد

آغاز اجرای «مجلس انتقام‌جویی هملت» با حضور شمس لنگرودی

ابتلای بیش از ۳۰ عضو خانه تئاتر به بیماری‌های خاص

معرفی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

نقد «پیرمرد و ببر» توسط کانون ملی منتقدان تئاتر

بازگشایی تالار مولوی از دوم مهرماه

نمایشنامه‌های منتخب بخش صحنه‌ای تئاتر مقاومت اعلام شد

برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر اعلام شد

مشکل هنرمندان ایرانی از زبان رییس خانه تئا‌تر فرانکفورت