شهردار کاشان در خلال نشستی که با اعضاء اجرایی نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر در محل شهرداری این شهرستان قبل از اختتامیه برگزار شد، از پیشنهاد خود مبنی بر در اختیار گذاشتن یکی از خانه‌های تاریخی کاشان به عنوان مرکز خانه تئا‌تر کاشان خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  «سیدمحمد ناظم رضوی» شهردار کاشان گفت:  امیدوارم خانه تئا‌تر کاشان با هماهنگی اداره میراث فرهنگی کاشان به‌زودی صاحب یکی از خانه‌های تاریخی این شهرستان به عنوان ساختمان مرکزی خود شود.

وی افزود: تجربه قابل قبول خانه‌های فرهنگ و هنر در تهران که سابقه طولانی مدت دارد به نظر قابلیت اجرا در شهرستان تاریخی و کهن کاشان با آن سابقه فرهنگی و هنری خود را دارد.

پیشنهاد ناظم رضوی درباره در اختیار گذاشتن یکی از خانه‌های تاریخی کاشان به خانه تئا‌تر این شهرستان در این جلسه پس از آن مطرح شد که علیرضا جمالی به عنوان عضو خانه تئا‌تر کاشان توضیحاتی پیرامون روند شکل گرفتن این انجمن صنفی ارائه کرد و از برخی مشکلات پیش روی شکل گرفتن این نهاد حتی پس از انتخابات هئیت مدیره آن سخن گفت.

این عضو خانه تئا‌تر کاشان، با توجه به علاقه شهردار جدید این شهر از وی خواست علیرغم همه تنگناهای مالی و کمبود بودجه شهرداری کاشان نسبت به امور فرهنگی و هنری که نقش به‌سزایی در ارتقاء فرهنگ شهروندی دارد بی‌تفاوت نباشد.

در این نشست تعدادی از اعضاء ستاد نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر و خانه تئا‌تر کاشان حضور داشتند.