«ژان کلود کاری یر»،نمایش نامه نویس، فیلم نامه نویس و بازیگر فرانسوی به تماشای نمایش «سنگ ها در جیب هایش» به کارگردانی پارسا پیروز فر، نشست.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند فرانسوی امشب 3 آبان ماه از سومین تجربه کارگردانی پارسا پیروزفر که این روزها در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه است، دیدن کرد.

لازم به ذکر است، این اثر نمایشی که امشب 3 آبان ماه در دو نوبت 19:30 و 21:45 به اجرا در آمد، میزبان هنرمندان و مخاطبان بی شماری بود.

پیروزفر در این اثر، تماشاگر نمایش را علاوه برابعاد کمیک اثر با جنبه تراژیک نیز آشنا می کند. توجه به شخصیت افراد در کنار موقیت آنها و پرداختن به جنبه تراژدی در کنار کمدی در این اثر هم باعث تعمق درباره ناتوانی، آرزوها و خواسته های ممکن و یا غیر ممکن آدمی می شود و هم شرایطی را بوجود می آورد که مخاطب وضعیت کاراکترهای نمایشی را همچون موقعیت خود بداند.

نمایش "سنگ ها در جیب هایش" داستان دو هنروری است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و...) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می دهند.

پیروزفر در این نمایش در کنار رضا بهبودی به ایفای نقش می پردازد. همچنین آتوسا قلم‌فرسایی طراحی صحنه و لباس، بهاره مصدقیان منشی صحنه، حسن طاهری عکاس، آرش فصیح دستیار کارگردان و محمود امید علی مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.

گفتنی است، این اثر نمایشی هرشب ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.