پوریا کاکاوند نویسنده نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» از انتشار این اثر نمایشی توسط انتشارات بوتیمار در هفته گذشته خبر داد.

 

سایت خبری تئاتر: پوریا کاکاوند کارگردان تئاتر که سال گذشته نمایش «به مناسبت ورود اشکان» را در تالار قشقایی به صحنه برده بودگفت: نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» هفته گذشته توسط انتشارات بوتیمار وارد بازار کتاب شد و علاقمندان می توانند این نمایشنامه را به قیمت ۵ هزار و ۹۰۰ تومان تهیه کنند. انتشارات بوتیمار پیش از این نمایشنامه های «کوکوی کبوتران حرم» و «پچپچه‌های پشت خط نبرد» نوشته علیرضا نادری و «کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» نوشته نادر برهانی مرند را منتشر کرده است.

وی درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر یکی از فیلم های کوتاهم با عنوان «سوگواری» در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است. این فیلم در بسته فیلم‌های کوتاه هر پنجشنبه در خانه هنرمندان، سینما سوره اصفهان و سینما هویزه مشهد اکران خواهد شد.

این کارگردان جوان تئاتر در پایان درباره داستان این فیلم کوتاه و بازیگرانش توضیح داد: این فیلم کوتاه ۱۲ دقیقه ای درباره زنی به نام مینا است که در مراسم ختم همسرش رازی را که با خود دارد فاش می کند. مریم داننده، وحید آقاپور، معصومه کاظمی و شیوا خدابخش بازیگران این فیلم کوتاه داستانی هستند.

نمایش «به مناسبت ورود اشکان» با مضمون اجتماعی در بخش نسل نو سی و دومین جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفته بود و بعد از آن در تیرماه ۹۳ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت. این نمایش روایتگر داستان اشکان است که پس از چهار سال تحصیل در مالزی به کشور بازگشته و خانواده او به همین مناسبت جشنی ترتیب داده اند که وقایع نمایش در حاشیه این میهمانی اتفاق می‌افتد.

فربد فرهنگ، وحید آقاپور، مهسا ایرج پور، وحید نفر، خسرو شهراز، فراز سرابی، فاطمه فخرای، لادن نازی و فرزانه شکوهی بازیگران این اثر نمایشی بودند.

 

اخبار مرتبط:

«گزیده ۴۰سال نمایشنامه دانش آموزی» منتشر می‌شود

مسافر آستانه: 10 برنامه دیگر هم جای «مجله تئاتر» را نمی‌گیرد

وزیر ارشاد پس از بازدید از تئاتر شهر چه گفت؟

معرفی آثار رپرتوار فصلی تئاتر خیابانی دفاع مقدس

نامه دهقان به مدیر شبکه چهار / سرمایه ملی را نابود می کنید

کارگاه آموزش «لایت‌روم» برای عکاسان تئاتر برگزار می‌شود

درخواست هسته‌ای عزت‌الله انتظامی از مردم

نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه» شنبه ها هم اجرا می‌شود

پیام ویدیویی گروه نمایش «کالیگولا» به هما روستا

جایزه جشنواره ایتالیا برای جشنواره تئاتر عروسکی ایران

درباره­ نمایش «گل و قداره» / لوطی­‌های نه­‌چندان لوطی