پدر شهید حسینعلی بالویی غواص خط شکن از رهبر انقلاب درخواست کرد تا گوشه چشمی به نمایش «دریادلان» و جوانانی که همچون حسینعلی من هستند و به عشق شهدا در زیر باران در پارک دانشجو به آب می‌زنند، داشته باشند.

 

سایت خبری تئاتر: اصغر بالویی پدر غواص شهید حسینعلی بالویی که نمایش «دریادلان» با حضور وی آغاز شد، گفت: «به رهبر انقلاب تبریک می‌گویم که جامعه ما چنین جوانانی دارد که حماسه شهدای غواص را به تصویر می‌کشند.»

وی افزود: «از رهبر انقلاب درخواست دارم که گوشه چشمی به نمایش «دریادلان» و جوانانی که به عشق شهدا در زیر باران در پارک دانشجو به آب می‌زنند داشته باشد. از ایشان می‌خواهم دستور دهند تا به این جوانان توجه شود زیرا این گروه تنها با عشق خود این نمایش را به صحنه آوردند.»

پدر شهید بالویی در ادامه تصریح کرد: «این نوع حمایت از نمایش «دریادلان» به نوعی بی‌توجهی به حماسه شهدای غواص است. از همه مسئولان کشور می‌خواهم از این نمایش حمایت کنند تا فرهنگ شهدا ترویج پیدا کند و خون آنها پایمال نشود.»

«دریادلان» جدید‌ترین نمایش کارگاه تئا‌تر خیابانی ایران است که انتظار مادر شهیدی را که سالها فرزند خود را ندیده است روایت می‌کند.

در این اثر نمایش که طراحی حرکت آن را علی براتی برعهده دارد، رضا راد، روح الله سنایی، سروش کریمی‌نژاد، مهرداد آبجار، مجید فاطمی، میلاد محمدزاده، محمدرضا ابراهیمی، محسن لطیفی، آصف جاودانفر، یونس حمزه لویی، سیدمهدی باقری، آرمان صلحی، محمدعلی شهریاردوست، پیمان گنجی، سامان توحیدی، علی آبسالان، محمد گل گزی، علی گل گزی، احسان سخی، علی پناهی، اشکان پناهی، علی باقری و رستا رضوی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین حسین مسافرآستانه به عنوان مشاور هنری و روح الله زندی به عنوان مجری طرح در این اثر نمایشی حضور دارند.

نمایش «دریادلان» از ۲۶ شهریور ماه به مدت ۱۰ شب هرروز ساعت 19:30 در حوض بزرگ پارک دانشجو اجرا می‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط:

«گزیده ۴۰سال نمایشنامه دانش آموزی» منتشر می‌شود

مسافر آستانه: 10 برنامه دیگر هم جای «مجله تئاتر» را نمی‌گیرد

وزیر ارشاد پس از بازدید از تئاتر شهر چه گفت؟

معرفی آثار رپرتوار فصلی تئاتر خیابانی دفاع مقدس

نامه دهقان به مدیر شبکه چهار / سرمایه ملی را نابود می کنید

کارگاه آموزش «لایت‌روم» برای عکاسان تئاتر برگزار می‌شود

درخواست هسته‌ای عزت‌الله انتظامی از مردم

نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه» شنبه ها هم اجرا می‌شود

پیام ویدیویی گروه نمایش «کالیگولا» به هما روستا

جایزه جشنواره ایتالیا برای جشنواره تئاتر عروسکی ایران

درباره­ نمایش «گل و قداره» / لوطی­‌های نه­‌چندان لوطی