زنگ اجرای آغازین نمایش «جزیره ابدی» نوشته فرهاد مهرخیرانی به کارگردانی عقیل بهرامی شب گذشته (۶ مهر ماه) توسط رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به صدا در آمد.

 

سایت خبری تئاتر: رحمت امینی که سالها در حوزه نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی فعالیت کرده است، پس از تماشای «جزیره ابدی» برای این گروه نمایشی آرزوی موفقیت کرد. اولین شب اجرای نمایش «جزیره ابدی» که با حضور جمعی از اهالی خانه سینما صورت گرفت، بعد از احترام به هما روستا تقدیم به رحمت امینی شد.

نمایش «جزیره ابدی» روایت دو زندانی است که یکی از آنها عضو گروه‌های مسلحانه بوده و دیگری آپاراتچی سینما است و قرار است نمایش آنتیگون را اجرا کنند که درگیر حوادثی می‌شوند.

فرهاد مهرخیرانی، فرزانه زینتی وعقیل بهرامی بازیگران این اثر نمایشی هستند. طراحی صحنه و گرافیک را حافظ معینی بر عهده دارد. نور، حمیدرضا ونایی، عکس احسان رافتی، مدیر روابط عمومی فریبا جدیدی، هماهنگی شهر آشوب مفتاحی، مشاور رسانه‌ای سپیده اشرفی، صحنه وحید یکه زارع و رضا منصوری و منشی صحنه دره آخوندزاده است.

این نمایش هر شب به غیر از شبنه‌ها ساعت ۲۰ در سالن استاد فنی‌زاده مجموعه منشور هنر که در خیابان انقلاب، خیابان نجات‌الهی (ویلا)، کوچه مراغه پلاک ۲ طبقه ۳ واقع شده است، اجرا می‌شود. فروش اینترنتی این نمایش با تخفیف ویژه در سایت www.tik8.com انجام می‌شود.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان دریافت متون نمایشی برای اجرا در تماشاخانه استاد مشایخی

نمایش «منهای دو» در تماشاخانه سه نقطه

برنامه های بخش ملی جشنواره تئاتر «سوره ماه» اعلام شد

هما روستا درگذشت

پیکر هما روستا در ایران تشییع خواهد شد

پیام تسلیت انجمن منتقدان تئاتر برای درگذشت هما روستا

سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

زمان دو اجرای پایانی «سال‌ثانیه» در سعدآباد

اجرای عمومی تئاتر مقاومت در ۹ استان کشور آغاز شد

ایران عضو رسمی اتحادیه جهانی مدارس تئاتر شد

برگزاری کارگاه تکنیک بازیگرى مایزنر در تئاتر باران

«حکم مرگ به سبک ارمنی‌ها» خوانش‌ می‌شود

هایفست 2015 میزبان 9 گروه ایرانی شد

اسامی آثار برگزیده مسابقه نمایشنامه‌نویسی تئاتر کودک و نوجوان

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟