15 نمایش در چهارمین روز از بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: روز یکشنبه 12 مهر ماه که برابر با چهارمین روز جشنواره است نمایش «بیدلی بیدلان» از اردبیل که نویسندگی آن را ابراهیم عادل نیا و کارگردانی آن را حسن شیخ زاده برعهده داشته در بخش مسابقه کودک سه سانس 10:30 ، 16 و 18  با زمان 50 دقیقه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی به روی صحنه می رود.

همچنین « یه دنیای رنگی» در بخش مسابقه کودک به کارگردانی و نویسندگی فریبا یعقوبلو از همدان به مدت 45 دقیقه در پلاتو شماره یکی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در ساعت های 10:30 ، 16 و 18 اجرا می شود و نمایش «ستاره چشمک زن خوابالو» به نویسندگی و کارگردانی پیتر اشتامد از کشور آلمان و در بخش تئاتر بین الملل به مدت 30 دقیقه در پلاتو شماره دو استاد نصرالله عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی در سه سانس 10:30 ، 16 و 18 به روی صحنه می رود.

نمایش «ریناد روباهه» به نویسندگی آرتور فاکویز و کارگردانی هادی شجاعی از بهبهان با مدت زمان اجرای 70 دقیقه و در بخش مسابقه نوجوان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی در سه سانس در ساعات  10:30 ، 16 و 18 اجرا خواهد شد و نیز نمایش «دنیا گرد است» به نویسندگی و کارگردانی ارورا ردریگرز دنیس بالدوف از کشور آلمان در تئاتر شهر مجتمع فرهنگی سینمایی به مدت 40 دقیقه در بخش تئاتر بین الملل در ساعات  10:30 ، 16 و 18 اجرا می شود.

نمایش «غولاقو» به کارگردانی و نویسندگی امیر مشهدی عباس از تهران در بخش مسابقه نوجوان به مدت 60 دقیقه در تالار فجر در ساعات  10:30 ، 16 و 18  و نمایش «شنل قرمزی» به نویسندگی و کارگردانی فهیمه میرزا حسینی از تهران به مدت 20 دقیقه و در بخش تئاتر خردسال در ساعات  10:30 ، 16 و 18  در آمفی تئاتر اداره کل ارشاد اجرا می شود.

همچنین نمایش «نجات مادر» به نویسندگی و کارگردانی مارکوهولیکالا  اوتسوکانتو  از کشور فنلاند به مدت 45 دقیقه در بخش تئاتر بین الملل در ساعات 16 و 18 در کانون مهدیه به روی صحنه می رود.

در بخش نمایش خیابانی در روز یکشنبه نمایش «قصه ها»به نویسندگی امیرحسین شفیعی از ورامین به مدت 20 دقیقه ساعت 17  و نیز نمایش «روزی به غیر از هر روز» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی جواد رحیم زاده از چناران ساعت 18 به مدت 20 دقیقه هر دو در شهربازی رنگین کمان اجرا خواهند شد.

نمایش های «بچه های کار» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه از سنقر و «آبدزدک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه به ترتیب در ساعت 17 و 18 هردو به مدت 20 دقیقه در پارک کودک اجرا می شوند.

همچنین در روز یکشنبه در محوطه سالن آوینی نمایش های «نمایش سنتی پتروشکا» به کارگردانی و نویسندگی الکساندر گرف از کشور روسیه به مدت 20 دقیقه،«اکوان» به نویسندگی مهدی شادمانی و کارگردانی سعید باغبانی از همدان به مدت 30 دقیقه و «پاپا» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان اجرای 15 دقیقه به ترتیب در ساعات 16، 17 و 18 اجرا خواهند شد.

برپایی کارگاه های آموزشی و جلسات نمایشنامه خوانی شبانه از دیگر برنامه های این روز است که با استقبال هنرمندان ، مربیان و هنرجویان تئاتر برگزار می شود.

 

اخبار مرتبط:

برنامه تشییع پیکر و مجلس ختم زنده‌یاد هما روستا اعلام شد

دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به پایان خود رسید

طرحی زیبا برای درگذشت هما روستا

انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره انجمن عکاسان خانه تئا‌تر برگزار شد

قطار بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به ایستگاه رسید

گزارش تصویری نمایش «وقتی ما مردگان بر می خیزیم» کارگردان: شهاب آگاهی

جشن هفتاد و شش سالگی اکبر رادی به تعویق افتاد

پارسا پیروزفر «ماتریوشکا»را در آمریکا و کانادا اجرا می‌کند

یادداشت مژده شمسایی برای هما روستا

اجرای نمایشی از ایتالیا در محوطه تئاتر شهر

رونمایی از کتاب «تئاتر کاربردی» در حاشیه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

پیام تسلیت بنیاد اکبر رادی برای درگذشت هما روستا

معرفی برگزیدگان بخش پژوهش جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

بزرگان موسیقی ایران به تئاتر باران آمدند

هفته تئاتر لهستان در تهران برگزار می‌شود

فراخوان معاونت هنری برای خلق آثار هنری درباره فاجعه «منا»

مهدی پاکدل با «جنایت و مکافات» در عمارت قجری

جدول اجرایی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان