نوشین تبریزی نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به آماده‌سازی نمایش "یک اتفاق کوچولو" برای حضور در بخش چشم‌انداز جشنواره تئاتر فجر از رقابتی که در این بخش بین هنرمندان شکل گرفته است، ابراز خرسندی کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  نوشین تبریزی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره آماده‌سازی نمایش "یک اتفاق کوچولو" برای حضور در جشنواره تئاتر فجر گفت: مشغول تمرین نمایش "یک اتفاق کوچولو" برای حضور در بخش چشم‌انداز جشنواره تئاتر فجر هستیم. خوشبختانه طبق اعلام دبیر جشنواره بازبینی‌ها عقب افتاده است بنابراین گروه‌ها فرصت بیشتری برای آماده‌سازی پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: ناهید مسلمی، داریوش موفق، امیرکربلایی زاده، گیتی قاسمی، گلبرگ ابوترابیان و الهام شعبانی بازیگران این نمایش هستند. "یک اتفاق کوچولو" در مرز بین رویا و واقعیت رخ می دهد با طرحی از لبخند که ما دلمان می‌خواهد روی لب تماشاگر بنشیند. در واقع نمایش کمی حال و هوای کمدی هم دارد.

کارگردان "طعم آلوی جنگی" بیان کرد: این اثر نمایشی درباره پزشکی است که بعد از مدت‌ها به ایران باز می‌گردد تا املاکی را که به او ارث رسیده است به فروش برساند. "یک اتفاق کوچولو" نمایشی کاملا رئالیستی نیست چون در فضایی انتزاعی روایت می‌شود که البته زیاد مشهود نیست اما حال و هوای نمایش را عوض کرده است. این اثر نمایشی کاملا متفاوت با نمایش قبلی‌ام است که کاری کاملا رئالیستی بود.

این کارگردان تئاتر درباره هنرمندانی که در بخش چشم‌انداز این دوره از جشنواره حضور دارند، گفت: خوشبختانه اسم‌هایی که در بخش چشم‌انداز این دوره از جشنواره به چشم می‌خورد همگی هنرمندان شناخته‌شده و با تجربه‌ای هستند که امتحانشان را در سال‌های گذشته پس داده‌اند. رقابت در این بخش با وجود این چهره‌ها سخت و در عین حال جذاب می‌شود. خود من از بخش نگاه ویژه جشنواره تئاتر فجر کارم را شروع کردم و در دوره‌های بعد توانستم به بخش چشم‌انداز راه پیدا کنم. معتقدم اگر در خود فرد جایی برای پیشرفت وجود داشته باشد این اتفاق بالاخره روی خواهد داد.

مریم ابراهیمی دستیار کارگردان، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه و الهام شعبانی طراح لباس این نمایش هستند. نوشین تبریزی تابستان امسال نمایش "طعم آلوی جنگلی" را با حضور بازیگرانی چون رویا نونهالی، شیوا ابراهیمی، مریم بوبانی و... در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه برده بود.