در جریان برگزاری نشست ارائه گزارش هفده ماهه اعضای کارگروه بهسازی خانه‌ی تئاتر استفاده از یک واژه موجب بروز مسائلی شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: در جریان برگزاری نشست ارائه گزارش هفده ماهه اعضای کارگروه بهسازی خانه ی تئاتر استفاده از یک واژه موجب بروز مسائلی شد که علیرضا نادری تصمیم گرفت پیرو آن شفاف سازی کند.

متن توضیح علیرضا نادری به شرح زیر است:

بنام خدا

درجلسه ی دیروز تالارمشاهیر تئاترشهر در توضیح یک مسئله ی مهم –عدم شفافیت درخانه ی تئاتر به دلیل فقدان سیستم بازرسی قوی وتوضیح برنامه ی راهبردی تدوین شده توسط گروه بهسازی- این من –علیرضا نادری - ازکلمه ای استفاده کرده ام که  موجب بروز مشکلات واحتمالن سوء برداشتهایی برعلیه این تعاونی محترم گردیده و دوستان و همکارانم در تعاونی مسکن خودرا ناگهان با اتهام مواجه دیده اند ازین رو همانگونه که ازلحظه ی نخست درج خبر و دیدن تیتر کوشش نمودم کماکان در جهت توضیح مسئله می کوشم و طی این نوشته بطور رسمی با نهایت ادب از ایشان  معذرت می خواهم. با این توضیح که اینجانب در اختلافات تعاونی مسکن خانه ی تئاتر هرگز وارد نشده و نمی توانم بشوم چون  خانه سازی آنهم به مقدار انبوه همانقدر کاری تخصصی و نیازمند دانش وتجربه است که قضاوت درباره ی هرگونه مسایل دیگرش اما ازآنجا که درپی یک گزارش یا شکایت یک جلسه ی کامل در هیئت مدیره ی محترم درباره ی این مسئله ی بحث وگفتگو انجام شد.

اینجانب به همان مقدار فهمیدم که مسئله ای مهم وکاملا فنی بوده فلذا درپایان چند ساعت گفتگو و استماع گزارشات واظهار نظرات حضار محترم پیشنهاد به خدمت گرفتن وکیلی برای حل وفصل مشکلات داده شد وپس از عدم پذیرش به خدمت گرفتن وکیل، ازعضو محترم دیگری که دراین امر ذینفع نبوده و دارای مقبولیت و احترام دربین اعضا بود وهست خواسته شد به ماجرا پایانی مطلوب ببخشد وهمین !

فلذا ازآنجا که دیگر هیچ‌گونه گزارش مکتوب ویاشفاهی مبنی بررفع اختلاف یا احتمالا ادامه ی آن داده نشده  یا من و دیگران موفق به خواندنش نشده ایم اینجانب درجلسه ی دیروز خواستم در توضیح عدم شفافیت در گزارشها توضیحی ارائه کنم که مرتکب این خطای سهوی شده و موجب بروز برخی مشکلات و سِوِ تفاهمات درطرفین این اختلافات گردیده ام.

بنابرین مجددا ازتمام همکاران در تعاونی مسکن  پوزش خواسته و کماکان حق ایشان را برای عدم رضایت ازتوضیح فوق می پذیرم ضمن اینکه امیدوارم آن مشکل بطورکامل برطرف شده باشد. طرفین این اختلاف را که احتمالا ازطرح این موضوع بدین شکل گذرا میخواهند برداشتی عمیق بنمایند پرهیز داده و دوستانه و رسمی اعلام میکنم مقصود من وجود اختلاف بوده و نه خدای نخواسته چیز دیگر.

 

اخبار مرتبط:

مرضیه برومند: مراقب باشیم سرنوشت تئاتر مثل فیلم نشود

حسن معجونی از «میکرو لیو» گفت

پیش‌فروش تئاتر «باغ‌ آلبالو» آغاز شد

خوانش نمایشنامه «گندم زاردور» به نفع کودکان سرطانی

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

مراسم ختم هما روستا برگزار شد+عکس

سعید ذهنی آهنگساز «ترور» شد

کارگاه تهیه کنندگی تئاتر لغو شد

سه اثر از آثار اکبر رادی به زبان‌ انگلیسی منتشر می‌شود

«عامدانه عاشقانه قاتلانه»بازهم تمدید شد

«مجلس شاه فتاح» در خانه نمایش اداره تئاتر برپا می‌شود

نمايش «سه چرخه» در تماشاخانه سه نقطه

وضعیت تئاترشهر نگران‌کننده است