نمایش "سرود سرد خاکستر" نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سیامک موحدی از امروز 26 مهر ماه 94 در سالن پرواز(شهید واعضی) روی صحنه می‌رود.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: در این نمایش هنرمندانی همچون حسین پرستار ، مهدی رحیمی، زهره رستگار مقدم، حمیده رسولی ، سید علی محمد علوی پور به ایفای نقش می پردازند.

سرود سرد خاکستر ، در پایگاهی نظامی در منطقه فکه می گذرد که یک سرباز با فرمانده اش تنها مانده اند. در این موقعیت حساس افرادی پا به این پایگاه می گذارند و ...

سیامک موحدی کارگردان این نمایش درباره شیوه اجرایی گفت: این نمایش به شیوه ي فاصله گذاري اجرا می شود به گونه اي که شعور و عقل تماشاگر باعث قضاوت می شود. سعی کرده ایم احساس و شور تماشاگر باعث قضاوت درباره رویداد ها و افراد نشود.

وی ادامه داد: در طول نمایش مخاطب با گذشته وارتباط آدمها با یکدیگر آشنا می شود و فضا سازي به وسیله ي نورپردازي و موسیقی به خصوص در فضاهاي ذهنی کاراکترها نقش عمده اي را ایفا می کند.

دیگر اعضا گروه سرود سر خاکستر ، نرگس صفامنش دستیارکارگردان و برنامه ریز ، محمد ابراهیم اقبال فر مشاور کارگردان ، بابک معماری و زهراسادات طباطبایی هستند.

طراحی صحنه این نمایش را نازنین افشار ، طراحی نور را محمد حسین حمسی، طراحی پوستر و بروشور را نازنین افشار و موسیقی نمایش را رهام اصغری بر عهده دارند.

نمایش سرود سرد خاکستر تا نیمه آبان ساعت 18.30 در سالن پرواز (شهید واعضی) واقع در خیابان پیروزی روی صحنه است.

 

اخبار مرتبط:

دور جدید اجراهای ایرانشهر از اول آبان آغاز می‌شود

در خانه هنرمندان تعزیه ببینید

تعطیلی چند روزه نمایش «جنایت و مکافات»

دستیار ویژه رئیس‌جمهور به تئاتر شهر رفت

آمار فروش چند تالار نمایشی

پذیرفته‌شدگان نمایشنامه‌نویسی تئاتر فجر ۵ آبان معرفی می‌شوند

افتتاح نمایشی در تجلیل از شهدای غواص با حضور جمشید مشایخی

تالار اصلی تئاترشهر فروریخت / یک نفر مصدوم شد

جه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه می‌رود؟

عکس‌هایی از تمرین آخرین تئاتر علی رفیعی

فراخوان فرهاد آئیش برای نمایشگران آقا

یاسر خاسب «بدن دیوانه» را به لهستان می‌برد

استعفای سرسنگی از مدیریت خانه هنرمندان