با اضافه شدن آتوسا قلمفرسایی به عنوان طراح صحنه نمایش «برنارد مرده است» لیست عوامل این اثر نمایشی کامل شد.

 

سایت خبری تئاتر: با تکمیل عوامل نمایش و اضافه شدن آتوسا قلمفرسایی به عنوان طراح صحنه به نمایش «برنارد مرده است» پیش فروش این نمایش از فردا چهارشنبه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود.

سارا اسکندری به عنوان طراح گریم، الهام معین به عنوان طراح لباس، آیدین الفت به عنوان طراحی و مهندسی صدا به گروه نمایشی «برنارد مرده است» دیگر عواملی هستند که گروه نمایشی را برای اجرا جاری آماده می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین اجرای این نمایش دهم آبان ماه جاری خواهد بود. علی سرابی بازیگر تئاتر در اولین تجربه کارگردانی خود یکی از نقش‌های این نمایش را بازی می‌کند.

این بازیگر و کارگردان پیش از این تله تئاتر «هویت» را برای شبکه چهارم سیما ساخته بود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: كشورهای اشغال شده در جنگ جهانی دوم برای بالا نگه داشتن روحیه سربازهای اسیر دست به اقدامی عجیب زدند. زنان جوان داوطلبانه برای اسرا نامه نوشته و احساسات، خاطرات و گاه عشق را به آنان هدیه می كردند. برنارد كه با یكی از این نامه‌ها عاشق زنی جوان به نام هلن شده به همراه دوست خود ژاک از اردوگاه فرار كرده و به سوی هلن می‌آید اما در بین راه به دست نازی‌ها کشته می‌شود. ژاک وارد ماجرایی پیچیده می‌شود و … .

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از كارگردان: علی سرابی، نویسنده: مشهود محسنیان اقتباسی آزاد از رمان گرگ‌ها، مترجم: هدیه رامین و محمد سلطانیه، دستیار كارگردان: عباس امیری، مدیر تولید: محمد قدس، مدیر صحنه: داوود ونداد، منشی صحنه: پانیذ باقری، نورپرداز و عکاس: مصطفی قاهری و تبلیغات: علیرضا حسینی، فرید حسینی.

بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: مرتضی اسماعیل کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی.

 

 

اخبار مرتبط:

دور جدید اجراهای ایرانشهر از اول آبان آغاز می‌شود

در خانه هنرمندان تعزیه ببینید

تعطیلی چند روزه نمایش «جنایت و مکافات»

دستیار ویژه رئیس‌جمهور به تئاتر شهر رفت

آمار فروش چند تالار نمایشی

پذیرفته‌شدگان نمایشنامه‌نویسی تئاتر فجر ۵ آبان معرفی می‌شوند

افتتاح نمایشی در تجلیل از شهدای غواص با حضور جمشید مشایخی

تالار اصلی تئاترشهر فروریخت / یک نفر مصدوم شد

جه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه می‌رود؟

عکس‌هایی از تمرین آخرین تئاتر علی رفیعی

فراخوان فرهاد آئیش برای نمایشگران آقا

یاسر خاسب «بدن دیوانه» را به لهستان می‌برد

استعفای سرسنگی از مدیریت خانه هنرمندان