نمایش "ابوالهول" کاری از هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری استان لرستان به سی ودومين جشنواره‌ بين‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش "ابوالهول" کاری از هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری استان لرستان به سی ودومين جشنواره‌ بين‌المللی تئاتر فجر راه یافت. "ابوالهول" به کارگردانی داود پورحمزه با حضور موفق در جشنواره منطقه‌ای فجر که در کرمانشاه برگزار شد توانست یکی از آثار راه‌یافته به سی ودومين جشنواره‌ بين‌المللی تئاتر فجر باشد.

در نمایش "ابوالهول" به نویسندگی علی شمس و کارگردانی داود پورحمزه، بازیگرانی همچون علی پور‌احمدیان، پیمان پورخدادی، مژگان طاهر‌پور، حسن شیخ‌حسینی، داوود پورحمزه و رضا سپهوند(بازگیر خردسال) به ایفای نقش پرداختند.

امیر دلفانی به عنوان دراماتورژ، با گروه نمایش "ابوالهول" همراه بوده و طراحی صحنه این کار نیز بر عهده‌ امیر اکبرزاده و داود پورحمزه بود. همچنین محمد عبدالهی‌فرد نیز طراحی گریم را انجام داده است. شقایق کمالوند و امیرمحمد سپهوندی نیز به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان، پورحمزه را در تولید "ابوالهول" همراهی کرده‌اند.

نمایش "ابوالهول" توانست با حضور در جشنوار‌ه‌ منطقه‌ای فجر، عنوان بازیگر برگزیده را برای مژگان طاهر‌پور و نیز عنوان سومی را در بخش کارگردانی برای داود پورحمزه به ارمغان آورد. این نمایش با مضمون جاسوسی داستان چند شخصیت صهیونیست و فلسطینی و عراقی را در ساختاری مدرن، بیان می‌کند.

جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر در کرمانشاه از پنجم تا نهم آبان ماه با حضور 19 گروه نمایشی برگزار شد.