نمایش «لطفن به این سیب دست بزنید» با طراحی و کارگردانی شایان فیروزی،امروز شنبه 9 آبان‌ماه در خانه نمایش دا ویژه خبرنگاران و عکاسان روی صحنه می‌رود.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «لطفن به این سیب دست بزنید» به کارگردانی شایان فیروزی، امروز شنبه نهم آبان ساعت 18:30 در اجرایی ویژه میزبان اصحاب رسانه و عکاسان تئاتر خواهد بود.

نویسندگی این اثر به صورت گروهی بوده است و اجراگران آن عبارتند از: اميرنيما الهى، ليلا بنی‌طباخان‌آبادف،پرستوپيروزرام،آناهيتاحيدری،مهرداد‌داوری،محمدعلي‌زنجانی،مرتضا‌سلطان،زهره‌فضلی،‌شيرين صنعتگر، سرور گريانلو،ليلي مداوی، سنا ميرجعفری و سراج نعمتی.
همچنین سایر عوامل نمایش «لطفن به این سیب دست بزنید»عبارتند‌از: شادی منصوری(دستیار کارگردان)، پویا هاشمی(ویدیو)، پیترپیرحسینلو(موسیقی)،کوشا کاوه و بهزاد کیوان (اجرای موسیقی)، نونا
قیاسی(ویولن‌سل)، مژگان نظری(منشی صحنه)، سعید نادری(طراح نور)، شایان فیروزی (طراح صحنه)، سرور گرایانلو (طراح پوستر و بروشور)،علی‌سعیدائی(عکاس)، پرستو پیروزرام(مدیر صحنه)، سنا میرجعفری و محمد زنجانی(مدیر برنامه‌ریزی)، شبنم میرزایی(مدیر هماهنگی)، مهرداد‌داوری‌و‌امیرحسین علی‌پور(دستیاران صحنه)، زهره فضلی(مدیر تبلیغات)،امیرحسین حاجی(مشاور تبلیغات)، زینب لک(مشاور رسانه و تبلیغات).

به گفته کارگردان،این نمایش در گونه تئاتر پرفورمنس جا می‌گیرد و از خط‌ داستانی کلاسیک و مشخصی پیروی نمی‌کند.«لطفن به این سیب دست بزنید» در پی‌آنست با فرمتی متفاوت به تلخی‌ها، شیرینی‌ها، خاطرات، نوستالژی‌ها، غرایز و تحولات بشری بپردازد که هر روز با آنها برخورد داریم تا بشر را بار دیگر با خودش رودررو کنند .فضاسازی حرف نخست را می‌زند و موسیقی به همراه‌حرکات بدنی و مونوپرفورمنس‌های اجراکنندگان اتمسفر اجرا را پیش می‌برند.


بیش‌تر مونولوگ‌های داخل اجرا توسط اجراکنندگان در طول سه ماه کارگاه نوشته شده و این مونوپرفورمنس‌ها به شکلی نوشته شده که مخاطب می‌تواند در تنهایی پس از اجرا آنها را به شکلی که خود می‌خواهد بسط دهد و کامل بکند.ضمن این‌که در اجرا به شکل نامحسوس مخاطب هم شرکت می‌کند،طوری که می‌تواند جمله‌ای بگوید یا دست به عملی بزند و نظری در مورد محتوای اثر
بدهد که در اجرا استفاده بشود. گفتنی است نمایش «لطفن به این سیب دست بزنید» از 5 آبان اجراهای خود را در خانه نمایش دا آغاز کرده که تا 5 آذر ادامه خواهد داشت.


علاقه‌مندان برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند هر روز ساعت18:30 به خانه نمایش دا واقع در میدان فاطمی،ابتدای شهدای گمنام،خیابان جهانمهر، پلاک26 مراجعه یا از طریق شماره 09383894121 بلیت رزرو نمایند.

 

 

اخبار مرتبط:

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

فیلم‌تئاتر «اسب‌های پشت پنجره» روانه بازار شد

جزییات بخش پوستر و هویت بصری جشنواره‌ی تئاتر فجر

نقد تئاتر این هفته را با حضور آتیلا پسیانی ببینید

سه نمایشنامه جدید از سیروس همتی منتشر می‌شود

«برف نیمه مرداد» به سالن ارغنون می‌آید

دفتر نخست مجموعه کتاب «نمایشنامه‌نویسی» منتشر شد

نوشته محمد چرمشیر در فرهنگسرای سرو خوانش می‌شود

نمایش «یک دقیقه» ویژه هنرمندان اجرا می‌شود

یکتا ناصر جای میترا حجار «قطام» می‌شود

شب شکسپیر در کتاب فروشی هنوز برگزار شد

رضایت خاسب از سفر به لهستان

اعلام فراخوان شرکت در بخش پوستر و هویت بصری جشنواره تئاتر فجر

تغییر زمان اجراهای ویژه نمایش «موش توی پیت حلبی»

فردین خلعتبری و محمد چرمشیر به «خاطرات و کابوس‌ها...» پیوستند.

جشنواره تئاتر دانشگاهی فراخوان داد