تالار شمس به زودی میزبان پنج نمایشنامه نویس شناخته شده تئاتر ایران می‌شود که طی ۵ شب، جدیدترین آثار نمایشی خود را خوانش می‌کنند.

 

سایت خبری تئاتر: عباس غفاری مدیر اجرایی تالار شمس درباره برنامه جدید این تالار نمایشی گفت: قصد داریم همچون گذشته که تالار شمس میزبان نمایشنامه نویسان شناخته شده تئاتر ایران همچون زنده‌یاد محمود استادمحمد، علیرضا نادری و حمید امجد بود و این هنرمندان نمایشنامه‌های جدید خود را خوانش کرده بودند، بار دیگر برنامه نمایشنامه‌خوانی توسط نمایشنامه نویسان مطرح تئاتر ایران را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این برنامه نیز هنرمندان حاضر که ۵ تن از نمایشنامه نویسان و هنرمندان شناخته شده تئاتر ایران هستند، جدیدترین نمایشنامه‌های خود را برای حاضران خوانش می‌کنند.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: این نمایشنامه نویسان با خوانش آثار جدید خود، قصد دارند که پیش از اجرای عمومی آثارشان، بازخورد مخاطب نسبت به آن‌ها را بدانند.

غفاری درباره نمایشنامه نویسان و هنرمندانی که در این دوره از برنامه نمایشنامه‌خوانی تالار شمس حضور دارند، اظهار کرد: تا به حال حضور نادر برهانی‌مرند، محمد رحمانیان و فرهاد آییش در این برنامه قطعی شده و به زودی قرار است ۲ نمایشنامه نویس دیگر هم به این جمع افزوده شوند.

مدیر اجرایی تالار شمس درباره این موضوع که آیا خوانش آثار جدید این نمایشنامه نویسان در تالار شمس حاکی از اجرای عمومی آثار در این مکان تئاتری است، توضیح داد: ما از این هنرمندان همچون برنامه‌های نمایشنامه خوانی گذشته تالار، برای خوانش آثار جدیدشان دعوت به عمل آوردیم و این دعوت ضرورتی بر اجرای عمومی این آثار در تالار شمس ندارد.

 

 

اخبار مرتبط:

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

فیلم‌تئاتر «اسب‌های پشت پنجره» روانه بازار شد

جزییات بخش پوستر و هویت بصری جشنواره‌ی تئاتر فجر

نقد تئاتر این هفته را با حضور آتیلا پسیانی ببینید

سه نمایشنامه جدید از سیروس همتی منتشر می‌شود

«برف نیمه مرداد» به سالن ارغنون می‌آید

دفتر نخست مجموعه کتاب «نمایشنامه‌نویسی» منتشر شد

نوشته محمد چرمشیر در فرهنگسرای سرو خوانش می‌شود

نمایش «یک دقیقه» ویژه هنرمندان اجرا می‌شود

یکتا ناصر جای میترا حجار «قطام» می‌شود

شب شکسپیر در کتاب فروشی هنوز برگزار شد

رضایت خاسب از سفر به لهستان

اعلام فراخوان شرکت در بخش پوستر و هویت بصری جشنواره تئاتر فجر

تغییر زمان اجراهای ویژه نمایش «موش توی پیت حلبی»

فردین خلعتبری و محمد چرمشیر به «خاطرات و کابوس‌ها...» پیوستند.

جشنواره تئاتر دانشگاهی فراخوان داد