مدیر اجرایی تالار «شمس» از کناره‌گیری‌اش از این مسئولیت خبر داد و همچنین اعلام کرد که جلسات نمایشنامه‌خوانی «پنج شب نمایشنامه خوانی» از تالار شمس به تالار دیگری منتقل شده است.

 

سایت خبری تئاتر: عباس غفاری به ایسنا گفت: قرار بود جلسات نمایشنامه خوانی با عنوان «پنج نمایشنامه نویس در تالار «شمس» در این تالار برگزار شود اما این برنامه به دلیل وجود پاره‌ای از مشکلات و سوء تفاهم‌هایی که میان من و مدیران این تالار به وجود آمد به تعویق افتاد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تعاملی که با مجموعه هنری «چارسو» و تماشاخانه «باران» داشتیم ‌، قرار شد این جلسات در این دو مجموعه برگزار شود.

غفاری که چندین سال است مدیر اجرایی تالار «شمس» است، درباره کناره‌گیری‌اش از این مسئولیت افزود: متاسفانه میان من و مدیران این تالار اختلاف و سوء تفاهمی به وجود آمد و ترجیح دادم با استعفای خودم دست مدیریت تالار شمس را باز بگذارم تا ایشان بتواند فرد دیگری را جایگزین کند.

او ادامه داد: دیگر مسئولیتی در این تالار ندارم و دوستانی که متقاضی اجرا و یا در نوبت اجرا در این تالار هستند، کارهای اجرایی شان را با هماهنگی مدیر تالار انجام دهند.

غفاری اضافه کرد: خوشبختانه بعد از تغییر برنامه، دوستان نمایشنامه نویس و به ویژه آقای رحمانیان با ما همکاری بسیار خوبی داشتند. آقای رحمانیان پیش فروش بلیت کارشان را آغاز کرده بودند و تعداد زیادی هم بلیت فروخته بودند با این حال بعد از تغییر سالن‌، با ما همراهی کردند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: به زودی تاریخ دقیق برنامه جلسات نمایشنامه خوانی را اعلام می‌کنیم. در حال حاضر پردیس سینمایی «چارسو» میزبان جشنواره فیلم کوتاه است و با تعاملی که با آقای اشکان خطیبی مدیر هنری این مجموعه داشتیم‌، قرار است جلسات را بعد از این جشنواره برگزار کنیم.

به گفته او، علی رغم تغییر زمان برگزاری این جلسات ‌، برنامه نمایشنامه خوانی محمد رحمانیان در همان تاریخ اعلام شده‌، یعنی روز شنبه 23 آبان ماه در دو نوبت 17 و 19 در تماشاخانه «باران» برگزار می‌شود.

عباس غفاری با عذرخواهی از فرهاد آییش‌، حمید امجد،‌ نادربرهانی مرند، محمد چرم شیر‌ و محمد رحمانیان‌ که قرار است نمایشنامه‌هایشان در این برنامه روخوانی شود‌، از همراهی آنان و همینطور مدیران مجموعه‌ های چارسو و باران قدردانی کرد.

به گفته او، تاریخ دقیق برگزاری جلسات و اخبار تکمیلی به زودی اعلام می‌شود و دو سایت ققنوس و تیوال بلیت این جلسات را پیش فروش می‌کنند.

 پیش از این قرار بود برنامه پنج شب نمایش نامه خوانی در تالار شمس از تاریخ 19 تا 23 آبان برگزار شود.

 

اخبار مرتبط:

«موش توی پیت حلبی» دو اجرایی شد

«تاریخ انقضا» به حوزه هنری می آید

اجرای «تهران بی‌تو» زیر چتر تماشاخانه باران

«کشتن گربهٔ بابا فونتن...» در تماشاخانه باران اجرا می‌شود

نمایش «قطع دست در اسپوکن» به صحنه می‌رود

رحمت امینی در سوگواره خمسه شرکت می‌کند

فراخوان شرکت در کارگاه‌های آموزشی جشنواره تئا‌تر فجر منتشر شد

نمایش «جوادیه» با حضور فراهانی افتتاج شد

تالار ناصرخسرو میزبان «احمق‌ها به جهنم می‌روند»

در خانه تئاتر چه خبر است؟

آرش عباسی «پدران، مادران و فرزندان» را آماده اجرا می‌کند

«فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» در پلاتوی اجرا تئاتر شهر روی صحنه می‌رود

ایوب آقاخانی «سه‌گانه پاریسی» را درتالار شمس اجرا می‌کند

چه نمایش‌هایی در تهران روی صحنه است؟

سازه موقت سالن اصلی تئاترشهر نصب شد

چه کسی مدیر عامل خانه هنرمندان می‌شود

یک تماشاخانه خصوصی دیگر افتتاح می‌شود