افرادی که به شیوه آقای مرادخانی ایراد می‌گیرند اطلاعات کافی در اختیار ندارند. در بد‌ترین حالت اگر تصور کنیم کاری از سوی مدیران صورت نمی‌پذیرد برعهده خود ما خواهد بود که پی‌گیر مطالبات باشی

پایگاه خبری تئاتر: مریم کاظمی(عضو خانه تئاتر و نماینده این تشکل) در گفتگو با مرکز هنرهای نمایشی برای به روز رسانی قرارداد تیپ هنرمندان تئاتر، اعتقاد دارد معاون هنری جدید برخلاف حمید شاه‌آبادی نگاه مثبتی برای به سرانجام رسیدن امور داشته و کندی روند رسیدگی به مسائل کلان حوزه نمایش بخاطر دقت علی مرادخانی در جمع‌آوری اطلاعات و حساب شده به نظر می‌رسد.

کاظمی ضمن اشاره به انتقاد برخی هنرمندان در خصوص روند کند تغییر مدیران و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه تئا‌تر بیان کرد: آقای مرادخانی در تصمیم‌گیری عجله نمی‌کند و با جمع‌اوری اطلاعات تلاش می‌کند به نتیجه مثبتی برسد. همه چیز حساب شده است و با دریافت نظرات کار‌شناسان و افراد با تجربه کار خود را پیش می‌برد. به همین دلیل ما هم به روند امور اعتماد کردیم و مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: افرادی که به این شیوه ایراد می‌گیرند اطلاعات کافی در اختیار ندارند. حتی به نظر من در بد‌ترین حالت اگر تصور کنیم کاری از سوی مدیران صورت نمی‌پذیرد بر عهده خود ما خواهد بود که پی‌گیر مطالبات باشیم تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

کاظمی با اشاره مشکلات رسیدگی به امور اظهار داشت: پول که به موقع پرداخت نمی‌شود. کارهای اداری که در طولانی‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و هیچ‌کس هم به فکر اصلاح این مسئله نیست و مدیران همواره به تغییر افراد بسنده می‌کنند. جالب اینجاست که اگر این کارمندان با شما مشکل پیدا کنند، کارشکنی در رسیدگی‌ها آغاز می‌شود و به نظرم حتما باید کلاس‌های توجیهی برای بعضی کارمندان وزارت ارشاد برگزار شود بلکه در زمینه تسهیل رسیدگی به ارباب رجوع اتفاق مثبتی رخ دهد.