سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر اظهار کرد که از هفته آینده بازسازی این سالن تئاتری فعال می‌شود اما زمان تحویل آن مشخص نیست.

 

سایت خبری تئاتر: مسعود معمار درباره وضعیت بازسازی سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر که چندین ماه است متوقف شده گفت: روز شنبه ۳۰ آبان‌ماه سکوی متحرک سالن قشقایی به ما تحویل داده می‌شود و توسط شرکت پیکرنهاد که پیش از این کار بازسازی را بر عهده داشته، روند بازسازی سالن قشقایی فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی‌های دکوراتیو سالن قشقایی پیش از این انجام شده بود و حالا کارهای دکور سالن نیز انجام خواهد شد، افزود: اعتبار لازم برای ادامه بازسازی سالن قشقایی را از جاهای دیگر تأمین کردیم و شرکت پیکرنهاد کار بازسازی این سالن را ادامه می‌دهد.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد درباره بودجه مورد نیاز برای باقیمانده بازسازی سالن قشقایی، اظهار کرد: میزان بودجه مورد نیاز برای سالن قشقایی مشخص نیست زیرا ما پیش از این یک قرارداد کلی برای بازسازی سالن‌های تئاتر شهر داشتیم، از این رو نمی‌توان بودجه مورد نیاز برای بازسازی سالن قشقایی را دقیق اعلام کرد.

معمار در خصوص این نکته که پیش از این اعلام کرده بود که حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان بودجه کارهای دکوراتیو سالن قشقایی است، توضیح داد: این بودجه حدودی است. ضمن اینکه در این بودجه سیستم صوتی و صندلی‌های مورد نیاز سالن قشقایی نیز تهیه شده‌اند.

وی درباره وضعیت پروژکتورهای مورد نیاز سالن قشقایی و تعداد آن‌ها، یادآور شد: پروژکتورهای فرانسوی پیش از این خریداری شده بود و تعداد آن‌ها نیز طبق سفارش و خواسته آقای مصدق نماینده مجموعه تئاتر شهر در بازسازی در نظر گرفته شده است.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد درباره زمان تحویل سالن قشقایی گفت: در هفته آینده می‌توانم زمان تحویل سالن قشقایی را اعلام کنم.

معمار درباره وضعیت برآورد وضعیت باقیمانده بازسازی مجموعه تئاتر شهر توسط مشاور تعیین شده، اظهار کرد: هنوز برآورد ارائه نشده و بررسی‌ها توسط مشاور در دست انجام است. البته اعتبار مورد نیاز برای باقیمانده بازسازی هنوز تأمین نشده و در حال پیگیری لازم برای این امر هستیم.

وی درباره زمان ارائه برآورد وضعیت باقیمانده بازسازی مجموعه توسط مشاور، گفت: هفته آینده مشخص می‌شود که این برآورد چه زمانی ارائه می‌شود.

 

https://telegram.me/onlytheater

اخبار مرتبط:

خوانش و نقد نمایشنامه« تهران زیر بال فرشتگان»

فقط 15 درصد از بودجه‌ی تئاتر کشور تخصیص داده شد

دور جدید اجرای «متاستاز» آغاز می‌شود.

نمایش «تهران بی‌تو» فراخوان مسابقه عکاسی منتشر کرد

«داستان جالب یک نویسنده» در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی

مهلت ثبت‌نام در جشنواره تئا‌تر دانشگاهی رو به پایان است

«یک دقیقه سکوت» یعقوبی در پراگ اجرا شد+تصاویر

هیات رئیسه انجمن نمایش استانها از طریق انتخابات مشخص می‌شوند

برگزاری جلسه نقد و بررسی ده نمایشنامه برگزیده جشنواره تئاتر فجر

سپند امیرسلیمانی و شبنم مقدمی مقتل خوانی کردند

فراخوان نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران منتشر شد

درباره نمایش «فاجعه معدن کوشیرو» / مردن در زمین، زیستن در خاک

مهدی شفیعی به تماشای «ایستاده در موقعیت» نشست

مراسم چهلم هما روستا در کالیفرنیا برگزار شد

اجرای پرفورمنس تئاتر «دیوان غربی – شرقی» در تئاتر شهر

اجرای آتیلا پسیانی در هفته تئاتر لهستان

کارگاه علیرضا خمسه در مکتب کمدی ایران

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان شد

نمایشنامه خوانی «آناکارنینا» برای سرطانی‌ها و یاد هما روستا