با همزمان شدن این اجرا با تولد یکتا ناصر، پس از پایان نمایش، از این هنرمند دعوت شد تا روی صحنه برود و پس از آن، جشن تولد مختصری توسط گروه برای او برگزار شد.

پایگاه خبری تئاتر: شنبه ۱۱ آبان ماه گروه اجرایی نمایش «سپنج رنج و شکنج» میزبان جمعی از هنرمندان بودند. شب گذشته این نمایش که سیزدهمین اجرای خودش را پشت سر گذاشته بود، با حضور هنرمندانی چون یکتا ناصر، آریا عظیمی نژاد، الهام صفوی زاده، گلاره عباسی و... به روی صحنه رفت و به بهانه همزمان شدن این اجرا با تولد یکتا ناصر، پس از پایان نمایش از این هنرمند دعوت شد تا روی صحنه برود و پس از آن هم جشن تولد مختصری برای او توسط گروه برگزار شد.

در «سپنج رنج و شکنج» عزت الله مهرآوران، احسان کرمـی، مرتضی خالقی، مریـم فروزبخش، حسین کریمی راد، محسن مهـدی نژاد، نیـما مرشدی، آرزو ابـراهیمی، آرزو رفـیـعی، یاسر قاسم زاده، اشکان تفنگ سازان، شمیم صادقی، روزبـه کاظمی، مانی امیرقاسمی، علی باقری، ابراهیم شراحی، میلاد زنـدی و علـی فـلاحی به ایفای نقش می پردازند. «سپنج رنج و شکنج» جزو نمایشنامه هایی است از استادمحمد که تاکنون اجرا نشده و در بین دیگر آثار این نویسنده فقید از فضا و نوع روایت متفاوتی برخوردار است. این نمایش در سه اپیزود به زندگی انسان هایی می پردازد که در جست و جوی یافتن زندگی هستند، ولی همیشه موانعی بر سر راه آنها قرار دارد.