هانيه توسلي که اين روزها مشغول بازي در نمايش «قرار» در تالار حافظ است، در صفحه شخصي خود در فيس بوک روايت جالبي از ترسيدن از سوسک در نمايش جديد خودرا بازگو کرده است.

پایگاه خبری تئاتر: توسلي نوشته است : «امشب بعد از اجرا اتفاق عجيبي افتاد! بعد از رورانس من و علي سرابي رفتيم پشت صحنه که سوسک بد قواره‌اي درست روبه‌روي من ظاهر شد.»
وي در ادامه نوشته است: «من هم يکهو داد زدم يا امام زمان! يا حضرت عباس! سوسک! سوسک! و فرار کردم رو پله‌ها که يک دفعه صداي خنده‌ي تماشاچيان از داخل سالن شنيده شد! بله! نگو هاش اف من را يادشان رفته ببندند!»
توسلي افزوده است: «کساني که کار را ديدند مي دونند کار چقدر حال و هواي غمگيني داره مخصوصا آخر کار! من نمي‌دونم اون سوسک پدر سوخته اونجا چه کار مي‌ کرد مخصوصا همين امشب که هاش.اف من بينوا از بالا باز بود! کلي خجالت کشيدم خلاصه! ولي تماشاچي ها با لب خندون رفتن بيرون از سالن.»

نمايش «قرار» با کارگرداني سيامک احصايي و بازي علي سرابي و هانيه توسلي در تالار حافظ روي صحنه است. نمايشنامه «قرار» نوشته طلا معتضدي است که داستاني عاشقانه دارد و پيش از اين در جشنواره تئاتر فجر سال گذشته اجرا شده بود. هانيه توسلي به خاطر بازي در اين نمايش که در بخش مسابقه ايران جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، جايزه بازيگري زن را دريافت کرد.