نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی» برای دومین بار در چند روز گذشته بدون هماهنگی درست با گروه نمایشی، لغو می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: هفته‌ گذشته پس از پایان تعطیلات مربوط به عزاداری آخرین روزهای ماه صفر، نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار..» به دلیل برنامه‌ای که در تالار وحدت تدارک دیده شده بود، لغو شد.

حال قرار است این نمایش فردا (یکشنبه 29 آذرماه) نیز به دلیل برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سینما حقیقت اجرا نشود، این در حالیست که به این گروه نمایشی چنین موضوعی به طور رسمی اعلام نشده است.

در این‌باره‌ مهدی رضوانی، نماینده حقوقی علی رفیعی، به عنوان نویسنده، کارگردان و طراح صحنه و لباس نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار...» گفت: متاسفانه هیچ اطلاع رسمی به این گروه نمایشی برای لغو اجرای 29 آذرماه داده نشده است،‌ آن هم در شرایطی که تا دو روز قبل 400 بلیت فروخته شده بود.

او گفت:‌ این مسئله باید به اطلاع شخص دکتر رفیعی به عنوان صاحب اثر می‌رسید، اما ایشان از این ماجرا خبر ندارند.

 لغو اجرای نمایش علی رفیعی در تاریخ 29 آذر در شرایطی اعلام می‌شود که اجرای این نمایش به دلیل استقبال مخاطبان تا آخر دی‌ماه تمدید شده است. «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی» از 21 آبان‌ماه با بازی سیامک صفری، مهدی سلطانی، مریم سعادت، مصطفی ساسانی، نسرین درخشان‌زاده، سارا رسول‌زاده، فروغ قجابگلی، زهیر یاری، عباس جمالی، ساناز روشنی، هوشنگ قوانلو، یلدا عباسی، عزالدین توفیق، وحید آجرلو،عباس آقاجانی، مجتبی آقامیرزایی، حامد احمدجو، سعید احمدی، مهسا باقری، شیما بختیاری، نواب ثریا، مسعود جهانبخش، میثم دامن‌زه، راشین دیدنده، شیرین ریاضی، فرزانه زینتی، علی صادقی، حسین کریمی، مصطفی لطیفی‌خواه، لاله نورالدین‌موسی، روهان نیکخواه، نرگس نیک‌سیرت و پریا وزیری به صحنه رفته است.

 

اخبار مرتبط:

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده برای نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر

زمان پیش‌فروش بلیت‌های تئاتر فجر مشخص شد

نمایشنامه‌ای از هارولد پینتر به زبان انگلیسی خوانش می‌شود

معاون هنری ارشاد از گروه تئاتر لهستانی تجلیل کرد

قصه خوانی شازده کوچولو به روایت میکائیل شهرستانی‎

بودجه هنرهای نمایشی سال آینده افزایش می‌یابد

جعفر والی: تئاتر برای تفریح نیست

˝المپیک تئاتر˝ چیست؟

سمینار طراحی صحنه تئاتر و سینما برگزار شد

نمایش‌های بخش «فجر استانی» جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

نوشته‌ای از وودی آلن در تالار حافظ

فراخوان شانزدهمین جشنواره عروسکی تهران مبارک منتشر شد

حسن معجونی: یکی از بهترین سالن‌های تئاتر احیا شده است

تلویزیون تله‌تئاتری از محمد رحمانیان را پخش می‌کند