اتابک نادری گفت: تئاتر شهر امروز به لحظه انفجار مشکلاتش رسیده است و باید اقدامی ضرب‌الاجل انجام دهیم

پایگاه خبری تئاتر:  اتابک نادری گفت: وضعیت ایمنی مجموعه تئاتر در شرایط بسیار بدی قرار دارد.

مدیر تئاترشهر درباره تعمیرات این مجموعه اظهار داشت: بخشی از تعمیرات برق مجموعه آغاز شده است اما برای تعمیرات عمده‌ای که باید انجام شود، متاسفانه هیچ زمان بندی مشخصی ندارم چون هنوز برای عملی شدن این تعمیرات به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

نادری با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر مشکلی نداریم و همین الان هم می‌توانیم جشنواره را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بحث ما بیشتر بهینه شدن و بهتر شده سالن تئاتر شهر برای جشنواره است و الا با همان شرایط سال‌های گذشته هم می‌توانیم جشنواره تئاتر فجر را برگزار کنیم.

نادری متذکر شد: وضعیت سرویس‌های بهداشتی ‌ و صندلی‌های تالار اصلی بسیار تحقیر آمیز است و من این موارد را توهین به تماشاگر می‌دانم.

وی با اشاره به دیگر تعمیرات ضروری در مجموعه تئاتر شهر هشدار داد: درهای کشویی‌ این مجموعه فاجعه‌آور و بسیار خطرناک است و هر لحظه می‌تواند هزار اتفاق ناگوار را در پی داشته باشد. اصولا آسیب بزرگی که در همه ابعاد هنری وجود دارد، تکرار و روزمرگی است. در تئاتر شهر هم این مشکلات وجود دارد به طوری که از سال 86 عادت کرده‌ایم راه‌پله شرقی نرده نداشته باشد، آسانسور خراب باشد و سقف‌های کاذب شکسته بماند همچنانکه سرویس‌های بهداشتی وضعیت نابسامانی دارد، به این ترتیب کم کم ذوق و شوق فضای هنری از بین می‌رود.

نادری اضافه کرد: ممکن است این موارد جزئی به نظر برسد اما همه این جزئیات است که کلیات این مکان را می‌سازد.

مدیر تئاتر شهر در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در زمان تعمیرات نیاز به تعطیلی 3-4 ماهه نبود؟پاسخ داد: شکل مطلوب این بود که تعطیل شود اما با توجه به اینکه تئاتر شهر مرکز حرفه‌ای برای فعالیت های تئاتری است تعطیلی آن مشکل بود زیرا برنامه‌ها بسیار عقب می افتاد.

نادری در واکنش به صحبت های بهروز غریب پور مبنی بر اینکه در سالن اصلی تئاتر شهر خط لوله گاز رد شده که بسیار خطرناک است گفت: در این مورد هیچ اطلاعی ندارم.