نمایش «سالگشتگی» پس از اجرا در جشنواره‌‌ی «لاباتی» ژنو، جشنواره‌ی«کیوز» روتردام و جشنواره‌ی «اکتورال» مارسی هر شب ساعت ۱۹ در تالار شمس روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  داستان «سالگشتگی» مرتبط با نمایش «رقص روی لیوان‌ها» نخستین اثر امیررضا کوهستانی است. در این نمایش قرار است فیلم «رقص روی لیوان‌ها» منتشر شود اما صدای آن خراب است به همین دلیل بازیگران را خبر می‌کنند تا فیلم را دوبله کنند، اما اکنون که ۱۲ سال از اجرای نمایش گذشته‌ بازیگران با متن و اجرا چالش دارند...

در این نمایش محمدحسن معجونی، مهین صدری، عبد آبست، بهدخت و‌لیان به ایفای نقش می‌پردازند.

محمدرضا حسین‌زاده (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، داوود صدری (مدیر تکنیک)، نگار نعمتی (طراح لباس و منشی صحنه‌)، پوریا پورامین (طراحی صدا و موسیقی)، مهدی شاه حسینی (دستیار دوم کارگردان)، احسان گودرزی و محمد خاکساری‌ (مدیران صحنه)، مانی لطفی‌زاده به عنوان عکاس با کارگردان همکاری می‌کنند.

نمایش «سالگشتگی» پس از اجرا در جشنواره‌‌ی «لاباتی» ژنو، جشنواره‌ی«کیوز» روتردام و جشنواره‌ی «اکتورال» مارسی هر شب ساعت ۱۹ در تالار شمس، واقع در خیابان موحددانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه - کوچه‌ی نیلوفر پلاک ۳ – موسسه‌ی فرهنگی فارسی‌زبانان(AIT) روی صحنه می‌رود.

علاقمندان به دیدن «سالگشتگی» برای پیش خرید بلیت این نمایش می‌توانند از هم اکنون به آدرس اینترنتی www.theaterticket.ir مراجعه کنند.