علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۰ و ۱۱ دی ماه به دیدن نمایش «ترور» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی نشستند.

 

سایت خبری تئاتر: علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب دهم دی ماه از نمایش «ترور» که این روزها به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته دیدن کرد.

وی پس از پایان اجرای این اثر نمایشی گفت: قبل از هر چیز باید از مدیریت و کارکنان  مجموعه تئاترشهر و دست اندرکاران نمایش به ویژه آقای نعیمی تشکر کنم که زحمت بسیار فراوانی برای به صحنه بردن این نمایش کشیدند و اثری را روی صحنه بردند که در نوع خود نگاه متفاوتی به یک واقعه مهم تاریخی داشته است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کارگردان نمایش بعد از آثار موفقی که تاکنون روی صحنه برده این بار به سراغ موضوعی رفته که تطابق آن با جریان امروز و ارائه یک اثر نمایشی با کیفیت کار بسیار سختی است. خوشبختانه با تلاشی که از سوی همه عوامل نمایش اعم از کارگردان، بازیگران، طراحان و سایر افراد اجرایی صورت گرفته ما شاهد نمایشی هستیم که
هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ فرم خیلی خوب زمان را در هم شکسته و توانسته ایجاد جریان کند. به نظر من چنین رویکردی اتفاق بسیار خوبی است که نشان دهنده نیاز تئاتر کشور به حرکت های این چنینی است.

مرادخانی ادامه داد: امیدواریم شرایط تئاتر کشور به گونه ای پیش برود که امکانات مالی و سخت افزاری برای به صحنه بردن نمایش های با کیفیت افزایش پیدا کند و ما با عبور از این مرحله آینده بسیار درخشانی را در عرصه تئاتر شاهد باشیم. البته در این فضای موجود هنرمندان تلاشگر عرصه تئاتر با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راه تئاتر قرار دارد تلاش های ارزشمندی را
انجام می دهند که نشان دهنده جدیت آنها برای اجرای آثار نمایشی با کیفیت است.

وی بیان کرد: همه ما در مجموعه معاونت هنری، اداره کل هنرهای نمایشی و تئاتر شهر امیدواریم که مشکلات تئاتر هرچه زودتر مرتفع شود تا کاری کنیم اهالی تئاتر که واقعا خوب کار کردن را بلدند در قالب بهترین امکانات، بهترین نمایش ها را در تالار های مختلف روی صحنه ببرند.

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای نمایش «ترور»

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه یازدهم دی ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر از نمایش «ترور» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی دیدن کرد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید اسدی دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر جمعه یازدهم دی ماه با حضور در تالار اصلی تئاتر شهر به تماشای نمایش «ترور» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی نشستند.

علی جنتی بعد از پایان اجرای نمایش همراه با دبیر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و پریسا مقتدی رییس مجموعه تئاتر شهر با حضور در پشت صحنه نمایش با کارگردان و عوامل اجرایی نمایش دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در تالار قشقایی و تالار سایه تئاتر شهر از نزدیک در جریان عملیات بازسازی تئاتر شهر قرار گرفت.

 

اخبار تئاتر:

چتر تئاتر باران برای نمایش «حکایت فین به روایت جن جین» گشوده شد

برگزاری کارگاه دو روزه تئاتر در بندر عباس

«علیمردان خان» به تماشاخانه فانوس می‌رود

خوانش «خداحافظی با طعم مارکز» در باغ موزه قصر

«سرم رفت، چقدر نبودنت جیغ می‌زند» خوانش می‌شود

کارگاه ۳ روزه صدا با هدف ارتقای بخش فنی تئاتر برگزار شد

گلستان میزبان تئاتر فجر نخواهد بود

هیچ استانی در جشنواره تئاتر فجر سهمیه ویژه ندارد

«او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» افتتاح شد

«اتاق ورونیکا» ۲ اجرایی می‌شود

داود فتحعلی‌بیگی در بیمارستان بستری شد

علیرضا دریابیگی از ایرانشهر رفت

پاسخ برومند به اظهارات مدیر نیاوران/ فرهنگسرای شما تالار عروسی

چهره‌های فرهنگی که به تماشای «خاطرات و کابوس‌ها...» نشستند

گفتگو با مترجم آثار یعقوبی به ترکی استانبولی

شماره سوم «هنر بازیگری» منتشر شد

آثار بخش «پوستر» و «هویت بصری» جشنواره تئاتر فجر مشخص شد

نشان استادمحمد به علیرضا نادری رسید

زمستان تهران با اجرای هشتاد و سه نمایش صحنه‌ای

پریسا مقتدی: از فساد اداری بی‌خبر نیستم