حسین پاکدل با حضور در تالار حافظ زنگ افتتاح نمایش «خشم اژدها» را به صدا در آورد و بعد از پایان نمایش در سخنانی درباره نمایش طنز و تاثیری که در مخاطب به جا می گذارد، سخن گفت.

 

سایت خبری تئاتر: حسین پاکدل شب گذشته ۱۵ دی ماه بعد از افتتاح نمایش «خشم اژدها» در تالار حافظ گفت: تئاتر در اين زمانه و در هياهوى امروز می تواند مثل يک مرهم باشد، در زمانه اى كه بسيارى از چيزها از راه دور اتفاق مى افتد هنر تئاتر جزو معدودترين هاست كه مى توان نفس به نفس با آن همراه بود.

وی افزود: تعدد كار نبايد باعث شود كيفيت پايين بياید و عوامل و بازيگران از کار لذت نبرند. نمايش طنز نبايد اين طور تلقى بشود كه دم دستى و آسان هست، اتفاقا زمان هایی است که كمدى به تراژدى مى رسد، تراژدى به كمدى و در بين آنها گروتسک هست كه در زندگی همه ما از آن نشانه هایی دیده می شود.

کارگردان «و یک صبح ناگهان» ادامه داد: على احمدى تا الان با اين چند كار ثابت كرده كه كمدى را می شناسد و در روند کاری اش بیشتر از پیش پیشرفت می کند. خوشحالم كه در ميان جوان ها كسى است كه با انرژى تمام كار مى كند و به پشتوانه و تجربه ى خسرو احمدى كامل می شود به او تكيه كرد. على احمدى با اينكه جوان است ثابت کرده يک جوان هم می تواند به اين نقطه برسد و اميدوارم به همين طريق ادامه بدهد. اميدوارم باشيم و ببينيم.

«خشم اژدها» به کارگردانی علی احمدی از ۱۵ تا ۳۰ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن حافظ روی صحنه می رود. علی شادمان، تینو صالحی، خسرو احمدی، سینا کرمی، نیما شعبان نژاد، الهه شه پرست، مهران امام بخش، علی احمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این تئاتر بر اساس نمایشنامه «خنده در طبقه بیست و سوم» نوشته نیل سایمون، توسط علی احمدی بازنویسی شده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مترجمان نمایشنامه: بهروز محمودى بختيارى، مينا رضاپور بازنويس، دراماتورژ و كارگردان: على احمدى، طراح صحنه: امير سرافرازيان، طراح لباس: سارا يحيايى، نسيم تقى پور، دستيار كارگردان و مدير توليد: سجاد باقرى، دستيار دوم كارگردان: آيدا كاشف، مدير صحنه: مجتبى توكلى، منشى صحنه: آزاده ابوفاضليان، عكس: امير خدامى، اشكان مستى
تبليغات: عليرضا حسينى، فريد حسينى، روابط عمومى و مشاور رسانه اى: آيدا اورنگ، پشتيبانى تبليغات مجازى: آريان اميرخان (فيلم نيوز)، متريال تبليغات، فيلم و تيزر: فرشيد عسگرى، طراح پوستر، بوشور و تراكت: وحيد ميثاقى.

 

اخبار مرتبط:

اعلام برنامه‌های سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر

«چند روایت از داستان یک فیلم سینمایی» به صحنه می‌رود

اجرای ˝تئاتر دیجیتالی˝ توسط هنرمند ایتالیایی در شیراز

انتخابات هیئت مدیره کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود

تخفیف ویژه «اتاق ورونیکا» به دانشجویان

اجرای «سه‌گانه پاریسی» رو به پایان است

وزیر ارشاد از تئاترشهر بازدید کرد

آغاز هفته تئاتر دانشگاهی «باران»

مهلت ارسال چکیده‌ مقالات پژوهشی چهارمین همایش ملی رادی‌شناسی تمدید شد

نمایش «نگاهمان می‌کنند» در سالن استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می‌شود

وزیر ارشاد: سخت‌ترین سال مالی پس از جنگ را سپری می‌کنیم

نورپردازی در تئاتر، تلفیقی از خلاقیت وتکنیک است

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین­‌المللی فرهنگ و تئاتر کودکان

مقالات منتخب برای سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

«قتل عام» در خانه نمایش دا

«سال ثانیه» در جشنواره تئاتر فجر