مدیر دفتر طرح‌های عمرانی گفت: اعتبار مورد نیاز برای ادامه فعالیت‌ها را از محل دیگری تامین کرده‌ایم و خزانه دولت پرداختی نداشته است.

 

سایت خبری تئاتر از ایلنا: مسعود معمار (مدیر دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) درباه شرایط بازسازی تالار قشقایی اظهار کرد: نام این تالار در فهرست سالن‌های میزبان جشنواره تئاتر فجر قرار گرفته و ما خود را مسئول می‌دانیم بازسازی هرچه سریعتر به پایان برسد و سالن در اختیار هنرمندان قرار بگیرد. به این ترتیب قول می‌دهم کارهای نهایی این بخش از بازسازی طی ۱۰ روز آینده به پایان می‌رسد و سالن آماده بهره‌برداری خواهد بود.

او درباره جزئیات باقیمانده بیان کرد: کف سالن در مراحل پایانی کار قرار دارد و فقط نقاشی دیوارها باقیمانده است. بعد از این بخش نصب صندلی‌ها، سیستم نوری و صوتی را آغاز می‌کنیم و قطعا تلاش خواهیم کرد کمتر از دو هفته آینده سالن تحویل شود.

معمار همچنین درباره چگونگی تامین اعتبار مورد نیاز برای بازسازی توضیح داد: اعتبار موردنیاز برای ادامه فعالیت‌ها را از محل دیگری تامین کرده‌ایم ولی از خزانه دولت پرداختی صورت نگرفته است.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد در پاسخ به پرسشی درباره ساعات کارکارگران خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز اجرای آثار نمایشی از حدود 5 بعد از ظهر فعالیت‌ها را متوقف می‌کنیم و سپس امور از ساعت 21 تا 2 بامداد از سر گرفته می‌شود. به این ترتیب خودمان را با گروه‌ها هماهنگ می‌کنیم تا مزاحمتی برای هنرمندان بوجود نیاید.

او در پاسخ به این پرسش که رفع نواقص چگونه انجام خواهد شد، اظهار کرد: قطعا هر قدر هنگام اجرا دقت داشته باشیم ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید ولی تلاش می‌کنیم کارها تا حد ممکن بی‌نقص پیش برود اما اگر مشکلی وجود داشته باشد قطعا پیگیر رفع آنها خواهیم بود.

معمار گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم نیروهای ما زمان اجرا در مجموعه تئاترشهر حضور داشته باشند تا اگر مشکلی بوجود آمد به سرعت برطرف کنند.

مدیر دفتر طرح‌های عمرانی درباه سرنوشت آغاز فاز دوم بازسازی توضیح داد: برآوردهای ما برای آغاز فاز دوم بازسازی مجموعه تئاترشهر انجام شده که منتظر تحقق بودجه هستیم که به محض تامین کار را شروع خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط:

اعلام برنامه‌های سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر

«چند روایت از داستان یک فیلم سینمایی» به صحنه می‌رود

اجرای ˝تئاتر دیجیتالی˝ توسط هنرمند ایتالیایی در شیراز

انتخابات هیئت مدیره کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود

تخفیف ویژه «اتاق ورونیکا» به دانشجویان

اجرای «سه‌گانه پاریسی» رو به پایان است

وزیر ارشاد از تئاترشهر بازدید کرد

آغاز هفته تئاتر دانشگاهی «باران»

مهلت ارسال چکیده‌ مقالات پژوهشی چهارمین همایش ملی رادی‌شناسی تمدید شد

نمایش «نگاهمان می‌کنند» در سالن استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می‌شود

وزیر ارشاد: سخت‌ترین سال مالی پس از جنگ را سپری می‌کنیم

نورپردازی در تئاتر، تلفیقی از خلاقیت وتکنیک است

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین­‌المللی فرهنگ و تئاتر کودکان

مقالات منتخب برای سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

«قتل عام» در خانه نمایش دا

«سال ثانیه» در جشنواره تئاتر فجر