نمایش "صبح ب خیر" به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی، شنبه ۱۹ دی ماه، در دو نوبت در سالن حافظ تئاتر شهر کرج روی صحنه می‌رود.



به گزارش سایت خبری تئاتر، نمایش "صبح ب خیر" جدیدترین اثر از گروه تئاتر "مانی" به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی در دو سانس ۱۵ و ۱۷ در سالن حافظ تئاتر شهر کرج روی صحنه می رود. این نمایش که نگاهی معناگرا به مقوله عشق و فداکاری دارد با زبانی ساده و بهره گیری از شیوه های مدرن برخوردهای متفاوت انسان با "مرگ" را از منظر فلسفی به چالش کشیده و به نمایش در می آورد.


در این اثر نمایشی، بازیگرانی چون شهرام مسعودی، کامبیز امینی، علی برجی، آذر سماواتی، آزیتا نوری وفا، بهار همتی و نگار همتی ایفای نقش می کنند. رضا صابری و علی یعقوب زاده مشاوران کارگردان، مدير توليد: ليلا نوري، طراح صحنه و لباس: فريد يوسف پور، طراح پوستر و بروشور: مازيار قنبري عکاس: محمد وفایی، (با همکاری جواد مولانیا) هستند.

گروه كارگرداني: پوريا كاوه، عليرضا رمضانی، نازنين حق بيان، اجراي صحنه و لباس دكور: مرتضي برزگرزادگان، ساخت و انتخاب موسيقي: بهناز نجفي، منشي صحنه : ليلا خليلي، مدير اجرا: حميد ناصر، مشاور رسانه اي: محمد وفايي، مدير روابط عمومي: فريبا جديدي، امور هماهنگي: شهراشوب مفتاحي سایر عواملی هستند که با گروه همکاری می نمایند.

شایان ذکر است این نمایش شرکت کننده در بخش ویژه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده و طبق جدول اعلام شده، بعد از اجرا در شهر کرج، دو اجرا در شهر مشهد و تهران نیز خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط:

اعلام برنامه‌های سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر

«چند روایت از داستان یک فیلم سینمایی» به صحنه می‌رود

اجرای ˝تئاتر دیجیتالی˝ توسط هنرمند ایتالیایی در شیراز

انتخابات هیئت مدیره کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود

تخفیف ویژه «اتاق ورونیکا» به دانشجویان

اجرای «سه‌گانه پاریسی» رو به پایان است

وزیر ارشاد از تئاترشهر بازدید کرد

آغاز هفته تئاتر دانشگاهی «باران»

مهلت ارسال چکیده‌ مقالات پژوهشی چهارمین همایش ملی رادی‌شناسی تمدید شد

نمایش «نگاهمان می‌کنند» در سالن استاد ناظرزاده کرمانی اجرا می‌شود

وزیر ارشاد: سخت‌ترین سال مالی پس از جنگ را سپری می‌کنیم

نورپردازی در تئاتر، تلفیقی از خلاقیت وتکنیک است

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین­‌المللی فرهنگ و تئاتر کودکان

مقالات منتخب برای سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

«قتل عام» در خانه نمایش دا

«سال ثانیه» در جشنواره تئاتر فجر