دکتر علی رفیعی تاکید کرد که حضورش در جشنواره تئاتر فجر مشروط به پذیرش یک شرط است و اگر این شرط اجرا نشود،نه تنها از حضور در جشنواره انصراف می‌دهد،بلکه از ادامه اجراهای عمومی این نمایش نیز صرف‌نظر خواهد کرد.

 

سایت خبری تئاتر: در پی اعلام نمایش‌های بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر و حضور نمایش«خاطرات و کابوس‌های جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا آقاخان فراهانی» کار علی رفیعی در این بخش، گفت: تنها شرط‌م با مرکز هنرهای نمایشی و دبیرخانه جشنواره فجر این بوده که تالار وحدت تمام مسئولیت‌های مالی را در قبال ما انجام بدهد، یعنی تمام مطالبات ما را بپردازد.

وی که این روزها نمایش‌ خود را در تالار وحدت اجرا می‌کند، ادامه داد: ما از این تالار طلبی نداریم و فقط پول فروش بلیت‌مان را می‌خواهیم و با این شرط بود که پذیرفتم در جشنواره شرکت کنم.

رفیعی با اشاره به این‌که فردا (19 دی‌ ماه) قرار است جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود،افزود: در این جلسه تکلیف این قضیه کاملا مشخص و روشن می‌شود. اگر مطالبات ما پرداخت نشود،از شرکت در جشنواره کناره‌گیری می‌کنم.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد:به جز این، هر لحظه ممکن است از ادامه‌ی این اجراها انصراف بدهم. البته آقای مراد‌خانی معاون هنری همه دستورات مساعد را به مدیران مسئول داده است و آنها باید امور را حل و فصل کنند و به دستور معاونت هنری احترام بگذارند، اما اگر چنین نکنند، نه تنها خودم را از شرکت در جشنواره کنار می‌کشم، بلکه از ادامه‌ی اجراهای نمایش نیز صرف‌نظر خواهم کرد.

 نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی» به نویسندگی و کارگردانی و طراحی علی رفیعی از روز 21 آبان‌ماه گذشته در تالار وحدت به صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی سیامک صفری،مهدی سلطانی، مریم سعادت، مصطفی ساسانی، نسرین درخشان‌زاده، سارا رسول‌زاده، فروغ قجابگلی،زهیر یاری،عباس جمالی،ساناز روشنی،هوشنگ قوانلو،یلدا عباسی،عزالدین توفیق، وحید آجرلو،عباس آقاجانی،مجتبی آقامیرزایی، حامد احمدجو،سعید احمدی،مهسا باقری،شیما بختیاری،نواب ثریا،مسعود جهانبخش،میثم دامن‌زه،راشین دیدنده،شیرین ریاضی، فرزانه زینتی،علی صادقی،حسین کریمی،مصطفی لطیفی‌خواه،لاله نورالدین‌موسی،روهان نیکخواه،نرگس نیک‌سیرت و پریا وزیری ایفای نقش می‌کنند.

 

اخبار مرتبط:

«صبح ب خیر» در بخش استانی تئاتر فجر به صحنه می‌رود

چه نمایش‌هایی در تهران اجرا می‌شوند؟

آغاز بخش صحنه‌ای سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر در کرج

ناظرزاده کرمانی: تئاتر در ایران هنر فولک و برای عموم است

نمایش «همه چیز در زمان» به روی صحنه می‌رود

نخستین دوره‌ مسابقه‌ نمایشنامه‌خوانی آثار اکبر رادی برگزار‌ می‌شود

«بر پهنه دریا» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

بازسازی سالن قشقایی 10 روز دیگر تمام می‌شود

آغاز رپرتوار «مکتب تهران» با اجرای دو نمایش از جلال تهرانی

بزرگداشت کیومرث مرادی در هفته تئاتر دانشگاهی باران

فرزین صابونی به «قطع دست در اسپوکن» پیوست

بازسازی اداره تئاتر در سال ۹۵

«سال ثانیه» تئاتر خیابانی نیست

بازرسان و اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران انتخاب شدند

تمدید مهلت ارسال آثار به بخش «تایپوگرافی» جشنواره تئاتر دانشگاهی

حمایت کانون نمایش‌نامه نویسان از «کارگروه بهسازی»

پوستر جشنواره‌ی تئاتر فجر رونمایی شد

زمان اجرای «متاستاز» در تالار مولوی

مركز تئاتر مولوی فراخوان داد

حمیدرضا آذرنگ به جمع بازیگران «در خواب دیگران» پیوست

اعلام برنامه‌های سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر