نمایش «در خواب دیگران» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند بهمن‌ماه و اسفندماه سال جاری در تالار شمس مؤسسه بین‌المللی اکو در قالب اجرای عمومی به صحنه می‌رود

 

سایت خبری تئاتر: برهانی‌مرند درباره وضعیت اجرای نمایش «در خواب دیگران» به عنوان جدیدترین اثر نمایشی خود گفت: قرار است نمایش «در خواب دیگران» را در روزهای نهم و دهم بهمن در قالب سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه ببریم و چند روز بعد اجرای عمومی نمایش را در تالار شمس مؤسسه اکو آغاز کنیم.

وی درباره دلایل انتخاب تالار شمس برای اجرای عمومی «در خواب دیگران» افزود: از سال گذشته نوبتی برای اجرا در تالار شمس تعیین شده بود و به همین خاطر تصمیم گرفتم «در خواب دیگران» را در این سالن تئاتری به صحنه ببرم.

این نمایشنامه‌نویس با بیان اینکه «در خواب دیگران» روایتگر قصه زندگی سه خانواده را در مقطع تاریخ معاصر کشورمان روایت می‌کند درباره وضعیت موجود برای نمایشنامه‌نویسان ایرانی برای تولید و اجرای آثار جدید خود، اظهار کرد: ظاهرا سر ذوق هستیم و امیدوارم که این شرایط تداوم داشته باشد زیرا تداوم این شرایط می‌تواند تأثیرگذار باشد وگرنه شرایط مقطعی و فصلی برای روند نمایشنامه‌نویسی ایران مناسب نخواهد بود.

برهانی‌مرند درباره وضعیت نظارت و ارزشیابی صورت گرفته روی نمایشنامه «در خواب دیگران»، اظهار کرد: نمایشنامه را به دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ارائه داده‌ام و کار باید بازبینی شود.

نمایش «در خواب دیگران» با حضور پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، علی سرابی و فریدون محرابی به صحنه خواهد رفت. فرهاد امینی دراماتورژ، نوید به‌تویی طراح صحنه و مانا یزدانی امیری طراح لباس نمایش «در خواب دیگران» هستند.

 

اخبار تئاتر

چه تعداد از شهدای هنرمند تئاتر بودند؟

«نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» در کانون اجرا می‌شود

تاریخ پایان اجراهای تالارهای نمایشی تئاتر شهر مشخص شد

نمایش «شیر در زنجیر» برای دانشجویان با تخفیف ویژه اجرا می رود

مدیر کل هنرهای نمایشی به جشنواره های تئاتر فجر استانی پیام داد

«خاطرات و کابوس‌ها...» 10 روز دیگر به پایان می‌رسد

تالار محراب میزبان «شهر زامبی» می‌شود

«نگاه‌مان می‌­کنند» در ایرانشهر به صحنه می‌­رود پ

«هیولاها» در بخش ملل جشنواره تئاتر فجر اجر می‌رود

ادای احترام تئاتر البرز به پیشکسوت تئاتر سنتی ایران

پانته‌آ بهرام با «در خواب دیگران» به فجر می‌آید

اعلام لیست 22 نمایش بخش "مسابقه بین‌الملل" فجر

28 نمایش بخش «مسابقه تئاتر ایران» جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

هفته تئاتر دانشگاهی باران با معرفی برگزیدگان به پایان رسید

ترکیه اجازه حضور هنرمندانش در ایران را نداد