طبق فراخوانی که برای این همایش منتشر شده است، حوزه هنری استان مرکزی، نخستین همایش استانی نمایش‌های خیابانی "خیابان انقلاب" را با موضوعات "ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی"،‌ "وفاق و انسجام اجتماعی" و "خودباوری ملی" در ایام دهه‌ی فجر سال 92 برگزار می‌کند

پایگاه خبری تئاتر: طبق فراخوانی که برای این همایش منتشر شده است، حوزه هنری استان مرکزی، نخستین همایش استانی نمایش‌های خیابانی "خیابان انقلاب" را با موضوعات "ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی"،‌ "وفاق و انسجام اجتماعی" و "خودباوری ملی" در ایام دهه‌ی فجر سال 92 برگزار می‌کند.

در متن این فراخوان آمده است: حوزه هنری استان مرکزی در راستای اهداف کلان خود در خصوص فراهم ساختن زمینه‌های رشد و شکوفایی و گسترش هنر مبتنی بر معرفت اسلامی و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی،‌ اقدام به برگزاری نخستین همایش‌ نمایش‌های خیابانی "خیابان انقلاب" می‌نماید.
 
گفتنی است مهلت ارسال طرح‌های نمایشی تا 20 آذر 92 اعلام شده و زمان برگزاری همایش 12 تا 16 بهمن‌ماه خواهد بود. گروه‌های راه‌یافته به این همایش تا سقف یک میلیون تومان هزینه‌ی اجرا دریافت خواهند کرد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های نمایشی خود را به دبیرخانه‌ی همایش به نشانی: اراک، خیابان قائم‌مقام، میدان ساعت، حوزه هنری استان مرکزی ارسال نمایند. همچنین شماره تماس 08632270919 برای پاسخگویی به سوالات احتمالی متقاضیان اختصاص یافته است.