نمایش «کوپن» نوشته سپیده خمسه‌نژاد و به کارگردانی سید جواد روشن از روز جمعه مورخ 16 بهمن ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «کوپن» که بر اساس داستان «کارت» نوشته مارسل امه و توسط سپیده خمسه نژاد به رشته تحریر در آمده است قصه شهری را بیان می کند که به دلیل بروز مشکلات مختلف، زندگی در آنجا به شکل کوپنی در آمده است و نویسنده ای که فقط 5 روز در ماه حق زندگی دارد به این تصمیم معترض است و....

در این نمایش مسعود میرطاهری، مرضیه صدرایی، فهیمه امن زاده و خیام وقار کاشانی به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین سینا ییلاق بیگی در مقام طراح صحنه، الهام شعبانی؛ طراح لباس، محمد فرشته نژاد؛ آهنگساز و مهدی ذاکر حسینی؛ دستیار کارگردان این نمایش را همراهی می کنند.

این نمایش پیش از این در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفته است و در بخش مسابقه تازه های تئاتر ایران کاندید دریافت جایزه در بخش های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی بوده است. نمایش «کوپن» از 16 بهمن ماه هر روز به‌غیر از روزهای شنبه ساعت 17:30 به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین پیش فروش بلیت این نمایش از امروز در سایت تیوال آغاز می‌شود و تنها برای اجرای افتتاحیه با 20 درصد تخفیف در خرید بلیت همراه خواهد بود.

 

اخبار تئاتر:

همه برگزیدگان جشنواره سی‌و‌چهارم تئاتر فجر

تئاتر همچنان در اولویت سبد حمایتی دولت در فرهنگ و هنر قرار دارد

از چهره‌های تئاتری در جشنواره سی و چهارم تجلیل شدند

سعید اسدی دبیر جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر شد

بوشهری ها نامزد دریافت ۳ جایزه در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر

اعلام اسامی کاندیدای بخش های مختلف جشنواره تئاتر‎ فجر

انجمن بازیگران تئاتر وقایع کاشان را محکوم کرد

فرهاد آئیش برای تولد تئاتر شهر نوشت

اعلام آثار راه یافته به مرحله‌ دوم بازبینی شانزدهمین جشنواره تئاتر تجربه

«انگشتری ژنرال ماسیاس» با حضور کیمیایی افتتاح می‌شود

مطرح‌ترین کارگردان جشنواره تئاتر فجر را بیشتر بشناسید

تجهیزات نمایش «هملت» با ۷ کامیون به ایران آمد