«هملت و تو» به نویسندگی و کارگردانی حامد سلیمان‌ زاده در حالی اجرای خود را آغاز می‌کند که خسرو سینایی نیز زنگ افتتاحیه آن را می‌نوازد.

 

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: «هملت و تو»، حامد سلیمان‌زاده بعد از تجربه‌هایی نظیر «هملت و دیگران» و «هملت و من»، سومین نمایش این مجموعه را که آن نیز برگرفته از نمایشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر است، با نام «هملت و تو» اجرا می‌کند.

در آیین نخستین اجرای این نمایش که خسروسینایی آن را افتتاح می‌کند، هنرمندانی همچون ناصر تقوایی، محمدرضا اصلانی، شهرام مکری، اصغر همت، فرزاد موتمن، رامتین شهبازی، مجتبی راعی، مسعود رایگان و رویا تیموریان نیز حضور دارند.

 بر اساس این گزارش، «هملت و تو» با جلوه‌ای مدرن و تجربه گرا و همچنین با اعتنا به شیوه‌های کارگاهی تولید شده است.

مبنای طراحی قاب‌های این اثر، استفاده از سه اصل اساسی (سکون، عدم تداوم و تکرار) بوده و در کلیت، از قوانینِ اجرایی پرفورمنس آرت تبعیت می‌کند.

در این اثر هنری، مجموعه‌ای از بهترین دانشجویان دانشگاههای تهران، هنر، سوره، تربیت مدرس، هنر و معماری و… در بخش‌های مختلف با سلیمان‌زاده همکاری می‌کنند.

این پرفورمنس آرت که بلیط‌های آن در سایت www.tik8.com قابل فروش است، از یکم تا پانزدهم اسفند ماه، ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه در محل سالن فنی‌زاده واقع در میدان فردوسی، خیابان ویلا (نجات اللهی)، کوچه مراغه، پلاک ۲، طبقه ۳ به روی صحنه می‌رود.

علاوه بر حامد سلیمان‌زاده، مصطفی ذره پرور، هه ژار رمضانی، مجتبی آدمیان در گروه کارگردانی این نمایش حضور دارند و محسن رنجبر و امید فولادوند طراحی صحنه، علی حیدری دراماتورژی، رسول سیفی طراحی حرکت، ساناز حاجیان، شیدا وقار و یگانه یوسفی طراحی صحنه و لباس، وحید محمدی و مصطفی زارعی گریم، جعفر پوینده نور، آراد عسگری موسیقی، عسل آقا حسنی عکاسی، محمد صادق زرجویان طراحی پوس‌تر و بروشور را انجام می‌دهند.

بازیگران «هملت و تو» نیز عبارتند از امیر دولتخواه، بهداد بلیغ فر، محمد مازندرانی، حناعلی‌پور، پریسا صحبتی، علی صالحی، شبنم صداقت پناه، رضا عبدالله‌زاده، دیباحسینی، الهه غیابی، زهرا آقابلاغی، سپیده حاجی پروانه، احمدعادل نیا، هانیه ابراهیمی، شایان پناهی، فرزان مشیر آذین.

اخبار تئاتر:

آخرین مهلت ارسال فیلم آثار بخش اول جشنواره تئاتر تجربه

اجرای دو تئاتر توسط یک کارگردان در تماشاخانه استاد مشایخی

«مهراوه عشق» در تالار حافظ روایت می‌شود

اسامی پروژه های انتخابی مرکز مطالعات اجرایی قشقایی اعلام شد

آثار بیضایی و ساعدی به ارمنی ترجمه می‌شود

رحمانیان «طبیعت سهراب بی‌جان» را کارگردانی می‌کند

جن‌زدگی را در تماشاخانه دا ببینید

فراخوان یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی منتشر شد

بهترین بازیگر تئاتر فجر ۳۴ عضو هیأت داوران جشنواره فیلم برلین شد

سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تئا‌تر تهران فراخوان داد

فراخوان اجراهای عمومی نیمه اول سال 1395 تئاتر باربد منتشر شد

سه ترجمه از حسینی مهر به بازار نشر آمد

«رقص مرگ بی لالا» تا پایان اسفندماه تمدید شد

فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت منتشر شد

فیلم تئاتر «ننه دلاور» منتشر شد

مهلت ثبت نام در کارگاه بازیگری در ایتالیا تمدید شد