سعید داخ، بازیگر کارگردان، طراح و مجری حرکات تئاتر ایران به عنوان راوی به گروه اجرایی نمایش مهراوه عشق به کارگردانی راشین امامی پیوست.

 

سایت خبری تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش مهراوه عشق:  با نظر راشین امامی دراماتورژ و کارگردان این اثر و با هدف ایجاد ارتباط گسترده تر همه تماشاگران با این نمایش، از انجا که مهراوه عشق فاقد کلام بوده و اجرا بر پایه حرکت طراحی شده، مقرر شد تا بخش هایی از کار در قالب روایت به مخاطبان عرضه شود و از این رو سعید داخ بازیگر، کارگردان طراح و مجری حرکات تئاتر ایران به عنوان راوی به گروه اجرایی مهراوه عشق پیوست و بخش هایی از داستان در طول اجرا با صدای این هنرمند تئاتر برای تماشاگران روایت می شود.

بر اساس این گزارش،پیش فروش بلیت نمایش مهراوه عشق که اولین اجرای خود را از ساعت 18 روز سه شنبه چهارم اسفند ماه و هم زمان با شروع ایام فاطمیه آغاز می کند نیز توسط پایگاه tik8 آغاز شده و  علاقه مندان می توانند با مراجعه به این پایگاه بلیت روزهای مورد نظر خود را رزرو کنند. همچنین  با هدف ایجاد زمینه مناسب برای دیدار دانشجویان رشته های مختلف  از این اثر نمایشی مقرر شد تا دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در روزهای اجرای نمایش با مراجعه با گیشه فروش بلیت و ارائه کارت دانشجویی معتبر از تخفیف 50 درصدی خرید بلیت های مهراوه عشق بهره مند شوند ضمنا شماره تلفن 09011948100 نیز علاوه بر رزرو تلفنی بلیت برای عموم علاقه مندان، آماده رزرو برای دانشجویان گرامی به صورت نیم بها نیز خواهد بود.

اجرای عمومی نمایش «مهراوه عشق» که برداشتی مدرن از کتاب موفق «کشتی پهلو گرفته» است با دراماتورژی و کارگردانی راشین امامی از ساعت 18 روز سه شنبه چهارم اسفندماه در تالار حافظ تهران آغاز می‌شود. داستان نمایش نیز روایتگر ولادت تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بوده و اجرا نیز از شیوه ای جدید و استفاده از مدیاهای مختلف بهره برده است.

عواملی که در اجرای نمایش مهراوه عشق حضور دارند عبارتند از: دراماتورژ و کارگردان: راشین امامی، دستیارکارگردان و برنامه ریز:میلاد حاجی زاده، طراح لباس:پریدخت عابدین نژاد، طراح حرکت:مهرداد آبجار، طراح صحنه:سعید حسنلو، طراح نور:علی کوزه گر، انتخاب و تنظیم موسیقی: سروش کریمی نژاد، طراحی ،ساخت و اجرای تصاویر:نیکزاد عربشاهی، طراح و مجری ماسک:آیدا فرهمند، مشاور ارتباطات و تبلیغات: مصطفی محمودی، مدیر تولید: حامد برزگر، طراح پوستروبروشور:عباس صادق نژاد، روابط عمومی، ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی: نساء نیکو، ندا الماسیان طهرانی و لاله محمودی. یاریگران: سروش کریمی نژاد، مهرداد آبجار،مژگان حسین زاده، مجید فاطمی ،محسن لطیفی، یونس حمزه لویی، مهشید نوروزی، سید کمال رضوی، سپیده سوهانی، ملیکا سادات حسینی، الهام زارعی، سید مهدی باقری، سمانه(افرا)خادم امام زاده،جیران باریکانی، سعید نوعی، محمد محسن شفیعی،علیرضا گل دهی،هانیه مقدم، محسن جلالی راد،رسول سیفی،شکیلا سماواتی،مریم اعظمیان،فاطمه (مارال)قادری، سوسن بشیر،طهورا زهدی،فتانه احمدپور،محمد نیازی،تهیه‌کننده: راشین امامی.

نمایش مهراوه عشق به مدت زمان 60 دقیقه به مدت 15 شب،همه روزه ساعت 18 در تالار حافظ، واقع در خیابان حافظ- خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.


اخبار تئاتر:

آخرین مهلت ارسال فیلم آثار بخش اول جشنواره تئاتر تجربه

اجرای دو تئاتر توسط یک کارگردان در تماشاخانه استاد مشایخی

«مهراوه عشق» در تالار حافظ روایت می‌شود

اسامی پروژه های انتخابی مرکز مطالعات اجرایی قشقایی اعلام شد

آثار بیضایی و ساعدی به ارمنی ترجمه می‌شود

رحمانیان «طبیعت سهراب بی‌جان» را کارگردانی می‌کند

جن‌زدگی را در تماشاخانه دا ببینید

فراخوان یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی منتشر شد

بهترین بازیگر تئاتر فجر ۳۴ عضو هیأت داوران جشنواره فیلم برلین شد

سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تئا‌تر تهران فراخوان داد

فراخوان اجراهای عمومی نیمه اول سال 1395 تئاتر باربد منتشر شد

سه ترجمه از حسینی مهر به بازار نشر آمد

«رقص مرگ بی لالا» تا پایان اسفندماه تمدید شد

فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت منتشر شد

فیلم تئاتر «ننه دلاور» منتشر شد

مهلت ثبت نام در کارگاه بازیگری در ایتالیا تمدید شد