نادر برهانی‌مرند اجرای شب گذشته نمایش «در خواب دیگران» را به کارگردان سریال شهرزاد تقدیم کرد.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «در خواب دیگران» جمعه شب میزبان هنرمندانى چون حسن فتحی، بهرام ابراهیمى، جلیل فرجاد، رحیم نوروزى و سعید چنگیزیان بود. پیش از شروع اجرا نادر برهانى‌مرند (نویسنده و کارگردان نمایش) با قدردانى از حضور هنرمندان گفت: با احترام و در کمال فروتنى اجراى امشب را به کسى که این روزها همه با سریال شهرزادش زندگى مى‌کنیم، حسن فتحى، تقدیم مى‌کنم.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 3 و 4 اسفند ماه به دانشجویان تمامی رشته‌ها 50% تخفیف می‌دهد. دانشجویان برای استفاده از این تسهیلات باید به صورت حضوری به گیشه مراجعه کرده و با ارائه کارت دانشجویی نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

این نمایش که از 15 بهمن در تالار شمس (اقدسیه) به صحنه رفته و تاکنون میزبان هنرمندانی چون حسین پاکدل، بیتا فرهى، شیرین بزرگمهر، کاظم هژیر آزاد، محمدعلی ابطحی، احمد مهران‌فر، لیلا زارع، بیوک میرزائی، مجید جعفری، جواد پیشگر و بهرام افشاری بوده است.

«در خواب دیگران» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند هر شب جز شنبه‌ها ساعت 20 در تلار شمس (اقدسیه) روی صحنه خواهد رفت. فروش اینترنتی این نماش در سایت www.tik8.com صورت می‌گیرد.

پانته‌آ بهرام، حمیدرضا آذرنگ، فریدون محرابی و علی سرابی بازیگران "در خواب دیگران" هستند که در خلاصه آن آمده است: در این داستان خانواده‌ها چهارنفره‌اند. عصرگاهِ یکی از روزهایِ یکی از سال‌هایِ تقویم تهران، به خواب دیگران می‌رود. رادیو هم حتما روشن است و شاید بیانیه‌ای هم در کار باشد. خواب گردی می‌کنیم و ... .

این نمایش کاری از گروع تئاتر معاصر است و سایر عوامل آن عبارتند از: فرهاد امینی (دراماتورژ)، نوید به‌تویی (طراح صحنه) و مانا یزدانی امیری (طراح لباس)، فرهنگ سرخوش، محمدرضا جدیدی (موسیقی و طراحی صدا) خسرو اشتری (طراح پوستر و بروشور)، هادی عامل (دستیار کارگردان و مدیر تولید)، امین رهبر (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، امیر خدامی (عکاس)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی).

اخبار تئاتر:

آخرین مهلت ارسال فیلم آثار بخش اول جشنواره تئاتر تجربه

اجرای دو تئاتر توسط یک کارگردان در تماشاخانه استاد مشایخی

«مهراوه عشق» در تالار حافظ روایت می‌شود

اسامی پروژه های انتخابی مرکز مطالعات اجرایی قشقایی اعلام شد

آثار بیضایی و ساعدی به ارمنی ترجمه می‌شود

رحمانیان «طبیعت سهراب بی‌جان» را کارگردانی می‌کند

جن‌زدگی را در تماشاخانه دا ببینید

فراخوان یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی منتشر شد

بهترین بازیگر تئاتر فجر ۳۴ عضو هیأت داوران جشنواره فیلم برلین شد

سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس تئا‌تر تهران فراخوان داد

فراخوان اجراهای عمومی نیمه اول سال 1395 تئاتر باربد منتشر شد

سه ترجمه از حسینی مهر به بازار نشر آمد

«رقص مرگ بی لالا» تا پایان اسفندماه تمدید شد

فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت منتشر شد

فیلم تئاتر «ننه دلاور» منتشر شد

مهلت ثبت نام در کارگاه بازیگری در ایتالیا تمدید شد