تئاتر «مولوی» رپرتوار نمایش‌های برگزیده دانشگاهی خود را رسما آغاز کرد.

 

سایت خبری تئاتر: تئاتر مولوی شامگاه -چهارم اسفندماه- با اجرای نمایش B5-6 از آثار برگزیده تئاتر دانشگاهی، توسط مهدی سلطانی و با حضور لوریس چکناواریان و پیام فروتن رپرتوار نمایش‌های برگزیده‌ی دانشگاهی خود را رسما افتتاح کرد.

در این مراسم مهدی سلطانی طبق رسم مرکز تئاتر «مولوی» شال آبی رنگ نمادینی را که مخصوص کارگردان‌های مرکز تئاتر مولوی را برگردن فرزام رنجبر، کارگردان نمایش B5-6 انداخت و گفت: این افتخار به من داده شده است تا کاری بسیار خوب از دانشجویان دانشگاه تهران که از شاگردان خودم بوده است را افتتاح کنم.

او ادامه داد: امیدوارم تالار مولوی مانند همیشه که جزو بهترین سالن‌های تئاتر ایران و پس از این تعمیرات اخیر که توسط آقای حریری و دانشگاه تهران انجام شده و بی‌اغراق به یکی از بهترین سالن‌های تئاتر جهان نیز تبدیل شده است، دوباره رونق گذشته‌اش را پیدا کند.

فرزام رنجبر، کارگردان این نمایش نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه بسیار خوشحال است که نمایشش در تئاتر مولوی اجرا می‌شود، ضمن تشکر از مدیریت تالار مولوی اظهار کرد: خوشحال هستم که تالار مولوی به من اجازه داد در این جا اجرا داشته باشم و پس از من نیز گروهی دیگر از جوانان نوظهور و یا تازه وارد در تئاتر می‌توانند آثارشان را در این سالن اینجا به صحنه ببرند.

کارگردان نمایشB5-6 ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و مرکز تالار مولوی برای جوان‌ها باقی بماند؛ چرا که این سالن پس از تعمییرات بسیار بهتر و محیط جذاب‌تری پیدا کرده است و قطعا می‌تواند استعدادهای زیادی را به تئاتر کشور معرفی کند.

او در پایان سخنانش از حاضرین درخواست کرد که برای گرفتن عکس سلفی در یک جا جمع شوند و توسط تلفن همراهش با جمعیت نسبتا زیادی که در لابی تالار مولوی ایستاده بودند، عکس یادگاری گرفت.

به گزارش ایسنا، نمایش B5-6 به کارگردانی فرزام رنجبر و بازی مجتبی پیرزاده، امیر نوروزی، وحید منتظری، ایمان عزیزی تا 20 اسفندماه در تالار مولوی اجرا خواهد داشت.


اخبار تئاتر:

فروش چمدان به مرز 80 میلیون تومان رسید

«مالی سویینی» از امروز روی صحنه می‌رود

نمایش «در خواب دیگران» به حسن فتحی تقدیم شد

کوهستانی «ایوانف» را به پرتغال می‌رود

اجراهای تئاتر «متاستاز» به پایان رسید

معاون رییس جمهور به تماشای «دیوان غربی - شرقی» نشست

«حکایت فین به روایت جن جین» دوباره اجرا می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش"کوپن" برگزار می‌شود

بلیت نیم بهای نمایش "چمدان" برای دانشجویان

نعیمی « B5-6 » را افتتاح می‌کند

"سعید داخ" راوی "مهراوه عشق" شد

«جنی» تا 15 اسفند تمدید شد

«باد شیشه را می‌لرزاند» در تماشاخانه مستقل تهران روی صحنه رفت

یک بازیگر جوان تئاتر درگذشت

"در خواب دیگران" به دانشجویان تخفیف می‌دهد

کارناوال جهانی عروسکی لهستان فراخوان داد

کارگاه نمایشنامه خوانی کیومرث مرادی در آمریکا

هوتن شکیبا و ستاره پسیانی به قشقایی می‌روند

اعضای هیات مدیره کانون نمایشنامه‌نویسان مشخص شدند

آخرین مهلت ارسال فیلم آثار بخش اول جشنواره تئاتر تجربه