نمایش «رقص مرگ،بی لالا» به کارگردانی یاسر خاسب پنج شب تمدید شد.

 

سایت خبری تئاتر: «رقص مرگ، بی‌لالا» که از 12 بهمن در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صجنه رفته است بنا بود تا 12 اسفند ماه ادامه داشته باشد.با توجه به استقبال تماشاگران از این نمایش،گروه اجرایی با همکاری مجموعه ایرانشهر نمایش را 5 شب دیگر تا 17 اسفند تمدید کردند.

دانشجویان تمامی رشته ها روزهای یکشنبه تا سه شنبه در صورت مراجعه حضوری به گیشه تماشاخانه ایرانشهر و با ارائه کارت دانشجویی می توانند از 40% تخفیف دانشجویی برخوردار گردند.لازم به ذکر است تعداد این بلیت ها در هر روز محدود بوده بر اساس اولویت حضور به متقاضیان داده خواهد شد.

در مدت کوتاهی که از اجرای این نمایش می گذرد،هنرمندان بسیاری از جمله: منیژه محامدی، حسین پاکدل، آتیلا پسیانی، قطب الدین صادقی، اسماعیل شفیعی، هنگامه قاضیانی، اصغر همت، نادر مشایخی، محمد اسکندری، اتابک نادری، هانا کامکار، سهیلا صالحی، مرتضی میرمنتظمی، سارا خوئینی‌ها، کوروش سلیمانی و ... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

«رقص مرگ، بی‌لالا» عنوان نمایش جدیدی به کارگردانی یاسر خاسب است که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 18 روی صحنه می‌رود.

این تئاتر فیزیکال، پروژه مشترک گروه بدن دیوانه از ایران و کمپانی سوش از آلمان است که مایکل اولفیک، یاسر خاسب، احمد مطوری، پردیس زارع، ساناز نجفی در آن بازی می‌کنند.در خلاصه داستان این نمایش آمده:«بیماری خوابگرد، در لالایی نامه‌ای همچون آوای نی‌زارها می‌رقصد...»

«رقص مرگ، بی‌لالا» نمایش منتخب بخش بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بود که موسیقی آن نیز کاندید دریافت جایزه شد.

سایر عوامل عبارتند از : دراماتورژ: علی مرتضوی فومنی/مشاور کارگردان:هادی کمالی مقدم /مشاور طراحی:سیامک شریفان /طراحی صحنه:حمد آخوند زاده، یاسر خاسب/طراح صدا، آهنگساز و نوازنده:علیسینا رضانیا /طراح نور: رضا خضرایی/طراح گریم و ماسک: سید امین میری /طراحان لباس: وصال روزخش،سید امین میری/طراح پوستر و بروشور: مهرداد جعفری/عکاس:حمید مهدوی /دستیار کاگردان و برنامه ریز:پردیس زارع /مدیر اجرا: شیماه خاسب/مدیر تبلیغات روابط عمومی: آوا فیاض.


اخبار تئاتر:

فروش چمدان به مرز 80 میلیون تومان رسید

«مالی سویینی» از امروز روی صحنه می‌رود

نمایش «در خواب دیگران» به حسن فتحی تقدیم شد

کوهستانی «ایوانف» را به پرتغال می‌رود

اجراهای تئاتر «متاستاز» به پایان رسید

معاون رییس جمهور به تماشای «دیوان غربی - شرقی» نشست

«حکایت فین به روایت جن جین» دوباره اجرا می‌شود

جلسه نقد و بررسی نمایش"کوپن" برگزار می‌شود

بلیت نیم بهای نمایش "چمدان" برای دانشجویان

نعیمی « B5-6 » را افتتاح می‌کند

"سعید داخ" راوی "مهراوه عشق" شد

«جنی» تا 15 اسفند تمدید شد

«باد شیشه را می‌لرزاند» در تماشاخانه مستقل تهران روی صحنه رفت

یک بازیگر جوان تئاتر درگذشت

"در خواب دیگران" به دانشجویان تخفیف می‌دهد

کارناوال جهانی عروسکی لهستان فراخوان داد

کارگاه نمایشنامه خوانی کیومرث مرادی در آمریکا

هوتن شکیبا و ستاره پسیانی به قشقایی می‌روند

اعضای هیات مدیره کانون نمایشنامه‌نویسان مشخص شدند

آخرین مهلت ارسال فیلم آثار بخش اول جشنواره تئاتر تجربه