مدیر تماشاخانه «ایرانشهر» از تعمیرات و رفع نواقص تالار دکتر «ناظرزاده» این تماشاخانه خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  مجید سرسنگی در پی تعطیلی چند روزه تالار دکتر ناظرزاده گفت:از آنجا که در طول سال مرتب اجرا داریم‌، امکان تعمیر و تجهیز سالن‌ها وجود ندارد بنابراین بهتر دیدیم در زمان تعطیلات،‌این تعمیرات اتفاق بیفتد.

او درباره تعمیرات این سالن توضیح داد: این تعمیرات جزیی است و شامل رفع کاستی‌های سیستم نور‌، صوت‌، تعمیر صندلی‌ها‌، برطرف کردن مشکلات جایگاه تماشاگران و سقف سالن است.

سرسنگی اضافه کرد: از آنجا که گاهی در سالن دو نمایش به طور همزمان اجرا می‌شوند‌، مشکلاتی برای سیستم نوری‌شان پیش می‌آید بنابراین در این تعمیرات سعی کردیم خطوط نوری و تعداد پروژکتورها را افزایش دهیم تا اگر دو نمایش همزمان با هم اجرا داشتند،‌ مشکلی برایشان پیش نیاید.

او درباره دیگر تعمیرات تالار ناظرزاده گفت: این تالار از زمان راه‌اندازی‌اش تا به امروز نواقصی در زمینه آکوستیک و سیستم صوتی داشت که آنها هم برطرف می‌شود. از سوی دیگر سقف صحنه هم نواقصی داشت که برای برخی از نمایش‌ها مشکل ساز بود که این مشکل نیز حل می‌شود تا از این به بعد اگر نمایشی نیازمند استفاده از سقف سالن بود و می‌خواست در اجرایش برف یا جسم دیگری از سقف بریزد‌، دچار مشکل نشود.

مدیر تماشاخانه «ایرانشهر» در پایان درباره زمان فعالیت دوباره‌ی تالار ناظرزاده گفت: این تالار از اوایل هفته آینده فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

 تالار «ناظرزاده» حدود سه هفته است که اجرایی نداشته و تعمیرات در آن انجام شده است.