نمایش «استثنا و قاعده» نوشته برتولت برشت با کارگردانی مشترک سعید میرزایی و علیرضا محبت در پلاتو اجرای تئاتر شهر و تماشاخانه ارغنون اجرا می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «استثنا و قاعده» نوشته برتولت برشت با کارگردانی مشترک سعید میرزایی و علیرضا محبت به مدت یک هفته در پلاتو اجرای تئاتر شهر براى منتقدان، هنرمندان و اهالى رسانه و یک ماه در تماشاخانه ارغنون براى مخاطبان و علاقه‌مندان به روى صحنه می‌رود.

در این نمایش جعفر برقی کیوان، علیرضا محبت، سعید میرزایی، حمید نصرت پور، فرزاد برهمن، نسرین عسگرپور، زهره شهناز، مهسا کرد، نیلوفر کرانی زاده، هانیه مفلح، نیوشا شهیدیان و شاهین میرشکاری به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین غزاله ظهوری تهیه کننده و دستیار کارگردان، علیرضا محبت مدیر تولید، غزاله ظهوری و محبوبه کوشباغی طراح لباس، عباس برغشی مشاور صحنه و آکسسوار، حسین حیدرى ساخت دکور، نسرین عسگرپور سرپرست گروه کر و تنظیم آوا و آوازها، شهاب رضوى طراح گریم، امین کنعان طراح پوستر و بروشور، محمد خجسته و پرستو مهاجر عکاس، عباس گودرزى مشاور رسانه‌اى، مریم شریعتى روابط عمومی و گروه هنرى پژواک در تبلیغات این نمایش را همراهی می‌کنند.

بنا بر این گزارش اجرای این اثر نمایش از پنجشنبه ۱۹ فروردین تا پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر ساعت ١٨ ویژه هنرمندان، منتقدان، اهالى رسانه و متخصصان و از جمعه ۲۷ فروردین تا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ١٩ در تماشاخانه ارغنون براى مخاطبان به روى صحنه می‌رود.


اخبار تئاتر:

مهلت ارسال طرح و متن به دو بخش جشنواره تئاتر رضوی تمدید شد

فخر الدین صدیق شریف زنگ آغاز نمایش "فصل بهارنارنج" را می‌زند

نمایش "اودیسه " پنجشنبه و جمعه دو نوبت اجرا می‌شود

«انگشتری ژنرال ماسیاس» از 20 فروردین در سالن ارغنون

دلیل انصراف خیرالله تقیانی‌ پور از اجرا در ایرانشهر

انصراف بهنوش بختیاری از بازی در یک تئاتر

«هویت پروانه‌های مرده» در تالار مولوی روی صحنه می‌رود

اتابک نادری «دپوتات» را در تالار ایوان شمس روی صحنه می‌برد

معرفی هیات انتخاب چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی

برترین‌های تئاتر کودک و نوجوان انتخاب شدند

پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت روز جهانی تئاتر

باستان شناسان به دنبال جمجمه شکسپیر

پرفروش‌ترین نمایش‌های تئاتر شهر در سال 94

فراخوان مسابقه نمایشنامه‌نویسی نمایش‌های آیینی و سنتی