نمایش «زندگی پوستهای شکلاتی» نوشته و کاری از نازنین والاجم در تماشاخانه هامون اجرا می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: نمایش «زندگی پوستهای شکلاتی» نوشته و کاری از نازنین والاجم از 24 فروردین هر شب ساعت 19 در تماشاخانه هامون روی صحنه می‌رود.

فضای این نمایش تحت تاثیر فضای جنگ است و سلطه نظامی و افکار شبه نازی پس از جنگ دوم جهانی در روزمرگی‌ها و در روند یک درمان روانی را نشان می‌دهد. درمان روانی که به شیوه گروه درمانی تجربه می‌شود... مرد مجری، برنامه تلویزیونی خود را با آشفتگی‌ها و خطوط قرمز اجرایی بر صحنه می‌برد و نامه یک زن را می‌خواند که می‌خواهد با مردی طلاساز ازدواج کند. زن از احترام به مردگان و ترس از قضاوت دیگران می‌گوید و بهم خوردن ازدواج دومش را با مردطلاساز به گردن هر کسی به جز خودش می‌اندازد. افسر اتریشی، اولین همسر زن بوده و به دلیل رفتن بر روی مین به جای یک افسر نازی آلمانی مرده است. او پس از مرگ عاشق بهشت و رهایی آنجا شده است و حاضر نیست به زمین برگردد برای همین خودش را از ماجرای ازدواج زن کنار می‌کشد...

زن همچنان به دلیل بهم خوردن ازدواجش با طلاساز، در فکر انتقام از اطرافیانش است و خود را مقصر نمی‌داند. تنها کسی که به فکر فرار از این وضعیت می‌افتد، مرد مجری است که او هم به خاطر داستان زندگی خودش تن به گروه درمانی داده و در این درمانگاه اسیر شده است... زن تحت شرایطی حاضر می‌شود به بازی خودش پایان دهد... و بار دیگر چرخه گروه درمانی به دلیل حضور و انتقام مرد مجری از همسرش به راه می‌افتد...

رضا بهرامی، مریم میرعابدی، فرزین محدث نقش‌آفرینان این نمایش هستند. همچنین کیوان فهیمی تهیه کننده، وحید آذربادگان و مریم علی‌نیا دستیارکارگردان، صابر جعفری آهنگساز، فاطمه زعفرانی طراح لباس، علیرضا رنجبر طراح گریم، نازنین والاجم و صادق پناهی آذر طراح صحنه و نور، مسعود نیکو اجرای صحنه، شیلان سعدی و کیارش مسیبی عکاس، گروه جارچی مسئول تبلیغات و علی ژیان مدیر روابط عمومی این نمایش هستند.

نمایش «زندگی پوستهای شکلاتی» از 24 فروردین ماه تا 24 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 19 در تماشاخانه هامون به نشانی میرداماد.بین مترو و میدان محسنی.نرسیده به خیابان حصاری.پلاک 140 روی صحنه می‌رود.


اخبار تئاتر:

مهلت ارسال طرح و متن به دو بخش جشنواره تئاتر رضوی تمدید شد

فخر الدین صدیق شریف زنگ آغاز نمایش "فصل بهارنارنج" را می‌زند

نمایش "اودیسه " پنجشنبه و جمعه دو نوبت اجرا می‌شود

«انگشتری ژنرال ماسیاس» از 20 فروردین در سالن ارغنون

دلیل انصراف خیرالله تقیانی‌ پور از اجرا در ایرانشهر

انصراف بهنوش بختیاری از بازی در یک تئاتر

«هویت پروانه‌های مرده» در تالار مولوی روی صحنه می‌رود

اتابک نادری «دپوتات» را در تالار ایوان شمس روی صحنه می‌برد

معرفی هیات انتخاب چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی

برترین‌های تئاتر کودک و نوجوان انتخاب شدند

پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت روز جهانی تئاتر

باستان شناسان به دنبال جمجمه شکسپیر

پرفروش‌ترین نمایش‌های تئاتر شهر در سال 94

فراخوان مسابقه نمایشنامه‌نویسی نمایش‌های آیینی و سنتی