روزبه حسینی از اجرای رپرتوار "خیر نبینی سعیده" بعد از ماه صفر در کافه‌های کرج و تهران خبر داد و عنوان کرد سال 93 نمایش "وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد" را که درهم خوانی نمایشنامه "شاه لیر" و فیلم "شوالیه تاریکی" است، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  روزبه حسینی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش "خیر نبینی سعیده" که دراماتورژی آن را بر عهده داشته است به خبرنگار مهر گفت: قرار است به زودی رپرتوار اجرای نمایش "خیر نبینی سعیده" را که تیرماه در کافه تراس موزه زمان اجرا شده بود، آغاز کنیم. این نمایش کاری از گروه تئاتر "و ناگهان" نوشته و کارگردانی فرهاد نقدعلی است که طراحی و دراماتورژی آن را من برعهده داشتم.

وی در توضیح این رپرتوار بیان کرد: پژمان عبدی تنها بازیگر این اثر نمایشی با مضمونی کمدی است و معتقدم که درام همه‌پسندی است. قرار است اجرای مجدد این نمایش بعد از ماه محرم و صفر در کافه‌های تهران به صورت تک‌اجرا باشد. همچنین در حال مذاکره برای اجرا در کافه‌های شهرهای اصفهان، بردسکن استان خراسان رضوی و مهرشهر کرج نیز هستیم که احتمالا این اجراها اواخر سال خواهد بود.

این کارگردان متذکر شد: پیش از این نیز در کافه نت پردیس ملت و کافه کتاب لاله‌زار این نمایش را اجرا کردیم که با استقبال هم روبرو شد. بعد از ماه صفر قرار است اولین اجرای این نمایش در آموزشگاه فانوس هنر که تنها آموزشگاه هنری مهرشهر است، باشد و بعد از آن اجراهای تهران را آغاز کنیم.

کارگردان نمایش "سه مرثیه هذیان" درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: متن نمایشنامه "وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد" که یک در هم‌خوانی از نمایشنامه "شاه لیر" شکسپیر و فیلم "شوالیه تاریکی" کریستوفر نولان است، برای اجرا به تماشاخانه ایرانشهر ارائه داده‌ام که امیدوارم شرایط اجرایش برای نیمه دوم سال 93 فراهم شود.

وی در پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: این نمایشنامه را به درخواست بهروز پناهنده به نگارش درآوردم اما متاسفانه فرصت اجرای آن برایش پیش نیامد بنابراین خودم قرار است آن را کارگردانی کنم. در این نمایش شخصیت‌های ژوکر، بتمن و کارآگاه از فیلم "شوالیه تاریکی" و شاه لیر، کوردلیا و امیر کِنت از نمایشنامه "شاه لیر" حضور دارند.