علی سرابی با اشاره به اینکه احتمال دارد در سریالی به کارگردانی بهروز شعیبی ایفای نقش کند، یادآور شد که بهار سال آینده در نمایشی از محمد یعقوبی بازی می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: علی سرابی که به تازگی بازی در نمایش "روایت‌های ناتمام یک فصل معلق" به کارگردانی هومن سیدی و "قرار" به کارگردانی سیامک احصایی را به پایان رسانده است درباره فعالیت‌های دیگر خود در عرصه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: با وجود اینکه پیشنهادهای جدیدی دارم ترجیح می‌دهم کمی استراحت کنم. اما قرار است در سه ماه فصل بهار سال 93 در نمایشی از محمد یعقوبی به ایفای نقش بپردازم.

وی درباره پیشنهاد حضور در عرصه تصویر نیز یادآور شد: دو پیشنهاد برای بازی در دو سریال تلویزیونی دارم که یکی مربوط به عید نوروز می‌شود و نوشته امید سهرابی است که هنوز قطعی نشده است. پیشنهاد دیگر درباره سریالی 50 قسمتی به کارگردانی بهروز شعیبی است که به احتمال زیاد در آن حضور خواهم داشت.

این بازیگر با سابقه تئاتر در پایان تاکید کرد: تولید سریال شعیبی حدود 10 ماه زمان می‌برد که به همین خاطر تنها در یک اثر نمایشی می‌توانم حضور داشته باشم که آن هم کار محمد یعقوبی است.

علی سرابی از بازیگران فعال و با سابقه تئاتر و برنده جایزه برگزیده بازیگری از بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است که حضور در نمایش‌های متعددی از جمله "خشکسالی و دروغ"، "نوشتن در تاریکی"، "ماچیسمو"، "مهمانسرای دو دنیا"، "خنکای ختم خاطره"، "مرد بالشی" و "برهان" را در کارنامه کاری خود دارد.

وی در دو فیلم سینمایی "دهلیز" بهروز شعیبی و "ملبورن" نیما جاویدی به عنوان بازیگردان حضور داشته است.