میلاد اکبرنژاد از اجرای «فاوست++» در نیمه دوم سال در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد و عنوان کرد، تلاش می کند نمایشنامه «همه پسران من» آرتور میلر را نیز به صحنه ببرد.

چارسو پرس:  میلاد اکبرنژاد نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های اخیرش در این حوزه گفت: قرار است در پاییز نمایشی با عنوان «فاوست++» را در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرم.

وی ادامه داد: این نمایش نوشته خودم است و خوانشی مدرن از داستان «فاوست» دارد. در واقع تنها یک رشته ارتباطی بین «فاوست» اصلی و داستان این اثر نمایشی وجود دارد. «فاوست++» در دنیای معاصر می گذرد و  چهار بازیگر دارد. در حال حاضر کار در مرحله مقدمات اولیه و انتخاب بازیگران و عوامل قرار دارد اما هنوز حضور کسی در نمایش قطعی نشده است.

نویسنده «شکسپیر عشق ۲۰۰۱» یادآور شد: همچنین بسیار علاقه مندم که نمایشنامه «همه پسران من» آرتور میلر را به صحنه ببرم. اگر شرایط مناسب باشد و بتوانم سالن مناسبی برای اجرا پیدا کنم احتمالا بعد از اجرای «فاوست++» این اثر نمایشی را کاملا وفادارانه به متن اصلی به صحنه می برم. معتقدم نمایشنامه آرتور میلر آنقدر کیفیت و جذابیت برای اجرا دارد که نیازی به ترجمه فرهنگی اثر احساس نمی شود و زیاد از وضعیت ذهنی ما دور نیست.

اکبرنژاد در پایان درباره دیگر فعالیت هایش گفت: قصد دارم فیلم کوتاهی با عنوان «شش (داستان کوچک خنده دار)» را قبل از آغاز اجرای نمایش «فاوست++» و در نیمه اول سال بسازم. این فیلم کوتاه ۶ ماجرای کوچک را که پیرامون مساله خشونت می گذرد، روایت می کند. در این فیلم ماجراها به شکلی پیش می رود که به شکل ناگهانی و ناخواسته مظاهری از خشونت نمود می یابند.

///.