نمایش آرتیگوشه نوشته محمد میرعلی اکبری و به کارگردانی گروه فیلم و تئاتر وناگهان و به بازیگردانی آرش فلاحت پیشه 27 اردیبهشت الی 12 خرداد در سالن استاد خسروی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه خواهد رفت .

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: نمایش ( آرتیگوشه ) نوشته محمد میرعلی اکبری و به کارگردانی گروه فیلم و تئاتر "وناگهان" که روزبه حسینی ، محمد میر علی اکبری و آرش فلاحت پیشه از اعضاء و بنیانگذاران این گروه فعال در عرصه فیلم و بویژه تئاتر می باشند  27 اردیبهشت الی 12 خرداد به روی صحنه خواهد رفت .

گفتنی است آرتیگوشه، روایت تازه‌ای ست از تداخل تاریخ یونان باستان، با آن‌چه در سرزمین‌مان ایران، از دوران زرتشت تا به امروزِ خودمان بر آنتیگونه، کرئون و دیگران گذشته است.

همچنین این نمایش با نقش آفرینی حمیدرضا فلّاحی، کامبیز منصف، حمید خوش‌نویس، سهیل بابایی، ساناز، مصباح ، حسام حسینی، و ماندانا جباری با حضور مهدا رزازی و با همراهی مهسا صمدی، ساناز کریمی به روی صحنه خواهد رفت ،(طرّاح،سرپرست و دراماتورژ این نمایش ) روزبه حسینی، آرش فلاحت پیشه به عنوان (بازیگردان) ، سجاد کیانی (طرّاحی و اجرای موسیقی) دریا یاسری (نجواها)

(طرّاح گریم) حسام حیدری، (مدیر اجرایی گروه) مرتضی حقیقت‌بیان، (مشاور رسانه و مدیرارتباطات) زینب لک، (روابط عمومی) صبا آزادی، پگاه محمودوند، (عکاس) رسول نورمحمدزاده، (اجرای گریم) حسام حیدری. پانته‌آ قاسمی، ( طراح پوستر و بروشور) بهزاد حاجی‌بیگلو از عوامل این نمایش می باشند.

نمایش آرتیگوشه نوشته محمد میرعلی اکبری و به کارگردانی گروه فیلم و تئاتر "وناگهان"  27 اردیبهشت الی 12 خرداد در سالن استاد خسروی تماشاخانه سه نقطه به آدرس بلوار کشاورز ، خیابان کبکانیان ، نبش مرتضی زاده تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه هر شب ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت .

همچنین از علاقه مندان به تماشای این نمایش دعوت می شود برای خرید بلیت به سایت تیکت وآدرس www.tik8.com/theater مراجعه و یا برای رزرو و خرید حضوری باشماره  09305820462تماس حاصل نمایند.

 

 

  اخبار تئاتر

طراحی پوستر تئاتر «راه مهر راز سپهر» توسط ابراهیم حقیقی

برگزاری دو کارگاه تئاتر کمدی در تئاتر شهر

فرید کشن فلاح درگذشت

نشر نی با 36 عنوان نمایشنامه در نمایشگاه کتاب شرکت می‌کند

حسن معجونی و نمایشنامه خوانی در چارسو

40 اثر بیضایی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود

نخستین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس تئاتر تهران به پایان رسید

نتایج بازخوانی بخش خیابانی جشنواره عروسکی تهران مبارک اعلام شد

ایوب آقاخانی با شهید «چمران» به آبادان و خرمشهر می‌رود

چاپ نمایشنامه‌هایی از پیتر هاکس در ایران

اهدای 300 کمک هزینه‌ی خرید مسکن در جشن شب بازیگر

از «جناب خان» در جشن‌تئاتری‌ها تقدیر شد

اهدای مدالیوم انجمن عکاسان تئاتر ایران به حمید جبلی

علی سرابی: اجرای من هم بسیار دیدنی خواهد شد

برگزیده‌های جشن بازیگر معرفی شدند

کارگردانی حمید امجد پس از ۱۲ سال

فراخوان مسابقه مطبوعاتی سال ۹۵ انجمن منتقدان تئاتر منتشر شد

برنامه‌های نمایش تئاتر باران در اردیبهشت ماه‎ اعلام شد

ولی شیر اندامی: دعا کنید پایم را قطع نکنند

حضور انتشارات نمایش با 100 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران