اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری انجمن هنرهای نمایش فارس در نظر دارد "چهارمین دوره فستیوال نمایش های عروسکی و صحنه ای " را در دی ماه 92 با هدف گسترش اجرای عمومی تئاتر کودک و نوجوان، همچنین ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه و تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی تئاتر کودک و نوجوان برگزار کند.

پایگاه خبری تئاتر:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری انجمن هنرهای نمایش فارس در نظر دارد "چهارمین دوره فستیوال نمایش های عروسکی و صحنه ای " را در دی ماه 92 با هدف گسترش اجرای عمومی تئاتر کودک و نوجوان، همچنین ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه و تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی تئاتر کودک و نوجوان برگزار کند.

موضوعات فستيوال

موضوعات باید مرتبط با وظايف یک شهروند خوب، احترام به والدین، آموزش غیر مستقیم مضامین اخلاقی – بهداشتی و همچنین درخصوص آشنائی کودک و نوجوانان با داستان ها و آثار مفاخر ملی "سعدی ، فردوسی" و از این قبیل باشد.

مدارك مورد نياز

گروه هاي متقاضي بايد مدارك زير را به اداره ي ادبی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ارسال كنند:

1.      درخواست کتبی براي شركت در فستيوال

2.      سه نسخه نمايشنامه

3.      رضايت نامه ي نويسنده ي نمايشنامه

گاه شمار فستيوال

-          مهلت ارسال مدارك تا تاریخ دهم آذرماه 92.

-          مهلت اعلام آمادگی گروه جهت بازبینی تا تاریخ هفتم دی ماه 92.

-          تاریخ بازبینی: دهم دی ماه 92.

-         زمان برگزاري فستيوال:  از تاریخ سیزدهم  تا 22 دی ماه 92.

 

گروه های پذیرفته شده از سه اجرا در سالن تالار حافظ برخوردار خواهند شد كه همراه با بلیط فروشی می‌باشد. هفتاد درصد از عواید آن به گروه ها و سی درصد نیز به حساب انجمن برای حمایت از اجرای عموم پرداخت خواهد شد. دراین راستا هزینه ي اجرا برای گروه ها در تالار حافظ رایگان درنظرگرفته شده است.