مدیرکل هنرهای نمایشی درباره بازسازی تئاترشهر در زمان باقیمانده به برگزاری جشنواره تئاتر فجر یادآور شد: قرار است طی جلسه‌ای با حضور معاون هنری وزیر ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وضعیت بازسازی مجموعه مشخص شود.

پایگاه خبری تئاتر: قادر آشنا درباره وضعیت بازسازی مجموعه تئاتر شهر در زمان باقیمانده به برگزاری جشنواره تئاتر فجر گفت: تلاش‌مان این است که تا برگزاری جشنواره تئاتر فجر بازسازی مجموعه را انجام داده و جلو ببریم. برای این کار فازبندی شد که اولین اولویت بحث برق اضطراری و سیستم اطفاء حریق است که کار شروع شده و در حال انجام است. قرار است در ادامه رسیدگی به سیستم هواکش و تعمیرات داخلی جشنواره انجام شود.

وی یادآور شد: سعی‌مان این است که تا زمان برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سیستم برق اضطراری و همچنین سیستم اطفاء حریق مجموعه تئاتر شهر راه‌اندازی شود.

مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به اعتبار 3 میلیاردی برای بازسازی تئاتر شهر در بودجه سال 92 گفت: قرار است این اعتبار تا پایان سال اختصاص پیدا کند تا مراحل مختلف بازسازی انجام شود. امیدواریم تا جشنواره تئاتر فجر بازسازی انجام شود.

آشنا در پایان تأکید کرد: باید دید تعمیرات سرویس‌های بهداشتی و کارهای دیگر را تا جشنواره تئاتر فجر می‌توان به پایان رساند یا نه در غیر اینصورت نمی‌توان در ایام برگزاری جشنواره بازسازی را انجام داد. قرار است در روز چهارشنبه هفته جاری یا یکشنبه هفته آینده طی جلسه‌ای با حضور معاون هنری وزیر، مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی و پیمانکار مربوطه برگزار شود و وضعیت بازسازی تئاتر شهر تا زمان برگزاری جشنواره روشن شود و به یک جمع‌بندی راجع به کلیات بازسازی برسیم.